"Artsandculture"

Traducere:Artele și cultura

cu 7 luni în urmă

7 comentarii


GabrielaGa781019

Arts nu este pluralul?!

cu 7 luni în urmă

VMLuisa

Arts e plural si art e singular..

cu 4 luni în urmă

adrian213213

S-A CORECTAT DOAR IN DISCUTII NU SI IN RASPUNS.

cu 4 luni în urmă

liliana654327

Nu este "arte"?

cu 5 luni în urmă

zalb

trebuie art..nu arts

cu 5 luni în urmă

CatanaLidia

Nu e corectă traducerea aici. Arte și cultură.

cu 3 luni în urmă

Sofia511139

Cand se corecteaza si in raspuns?

cu 1 lună în urmă
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.