1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Senin baban nasıl?"

"Senin baban nasıl?"

Çeviri:How is your father?

April 26, 2014

11 Yorum


huseyin2014

You ile are kullanilmiyor muydu burda is olmus


Orhanelik2

Evet sen derken "you" ile "are" kullanılır fakat burada sen demiyor,senin baban diyor.Dolayısıyla 3. Tekil sahıs oluyor.


SedefDuman6

Evet bunun sebebi baban diyor yani tek kişi çoğul değil


Turker90

Your father how is? deseydim kabul edilir miydi?


Selcen_Ozturk

hayir soru kalibi hep basa gelir


Turker90

Ben izlediğim bir dizide "You did what?" "Sen ne yaptın?" diye sorduğunu görmüştüm yalnız.


Ozan.dgrl

Sen türkçe düşünmüşsün


IMAGIN_1

You know, i like it


IMAGIN_1

"FATHER" he,she,it olur. Ve sen buna " what are your father" gibi birşey diyemezsin. Bu cümle yanlış bir cümle değildir.》》》


IMAGIN_1

Yani duolingo suçsuzdur

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.