"Senin baban nasıl?"

Çeviri:How is your father?

April 26, 2014

8 Yorum


huseyin2014

You ile are kullanilmiyor muydu burda is olmus

June 6, 2014

Orhanelik2

Evet sen derken "you" ile "are" kullanılır fakat burada sen demiyor,senin baban diyor.Dolayısıyla 3. Tekil sahıs oluyor.

August 17, 2014

Turker90

Your father how is? deseydim kabul edilir miydi?

August 13, 2014

Ozan.dgrl

Sen türkçe düşünmüşsün

August 20, 2015

Aybke509231

Babangil nabiyo

February 12, 2019

IMAGIN_1

You know, i like it

March 2, 2019

IMAGIN_1

"FATHER" he,she,it olur. Ve sen buna " what are your father" gibi birşey diyemezsin. Bu cümle yanlış bir cümle değildir.》》》

March 2, 2019

IMAGIN_1

Yani duolingo suçsuzdur

March 2, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.