1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The season is from February …

"The season is from February to March."

Çeviri:Sezon şubattan marta kadar.

April 26, 2014

16 Yorum


Canan424487

Neden 'Mevsim Şubat'tan Mart'a kadar' olarak tercume edildiğinde yanlış diyor?


Ahmet95100

Mantik hatasindan heralde sonucta bir mevsimin subatta baslayip martta bitmiyor


1mpala

bu kafayla bu seviyeye nasıl geldin ahmet


c.e.m.1984

Kadarı neden biz ekliyoruz yok mu o sözcüğün karşılığı


incikin_

Türkçedeki pek çok ek, İngilizcede bir sözcük ile karşılanıyor.

"from ... to ..." = "... dan ...a (kadar)"

from February: Şubattan
to March: Marta (kadar)

from London: Londra'dan
to İstanbul: İstanbul'a (kadar)


halime525037

Season mevsim demek değil mi


[aktif olmayan kullanıcı]

zeynep353674

    the season is to march from february. boyle se soylenebilir mi


bonmen

    Şubat'tan Mart'a kadar yazılım doğru olmalı?


pup179367

    Mevsim kabul edilmedi.Sezon ve mevsim aynı anlamda değil mi?


sukran808848

    Kadar ve dek, aynı anlam, niçin kabul edilmiyor?


celalcitci

    şubattan marta kadar sezondur


deniz602315

    Neden until kullanmadık. To ve until arasindaki fark nedir


Pelin776220

    Mevsimi kabul etmedi


Deniz685414

    Ben de aynısını yazdım cevabımı yanlış kabul ediyor sezon şubattan Mart'ta kadar yazdim yanlış olmaması gerekir

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.