"Imádom az olasz ételeket."

Fordítás:I love Italian food.

4 éve

8 hozzászólás


Morzdomigron

az i love italian food, az a szeretem az olasz ételt ti pedig többesszámban kéritek, tehát foods, amit nem fogadott el a program

4 éve

wzoli18
wzoli18

A food (étel) megszámlálhatatlan főnév. "Megszámlálhatatlan főnevek előtt >>some<<-ot használunk (jelentése ebben az esetben: valamennyi), és nem állhatnak többes számban."

3 éve

wiwiiiiih

like-kal miért nem jo?

4 éve

lhachtalion

Mert a like az kedvelem, vagy szeretem lenne, itt pedig imádom van.

3 éve

kozmabalint

Miért nem fogadja el ha úgy írom, hogy: I love the Italian food??? Mert szerintem ezt el kellene fogadnia

3 éve

MagyariDor1

Még mindig nem fogadja el többes számban a food-ot :/

3 éve

MsMCallas
MsMCallas

Ha már imádom, akkor miért nem jó 'love' helyett az 'adore' kifejezés (is)?

2 éve

farka361

Szerintem is van többesszáma...

1 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.