Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"The police is coming!"

Μετάφραση:Η αστυνομία έρχεται!

πριν από 4 χρόνια

3 σχόλια


jeanprendiville

The police are coming, the police is a collective noun, as such it uses both singular and plural verbs, depending on context. The Police is normally used with a plural verb, and the policeman as the singular. I would read the above as a mistake.

πριν από 3 χρόνια

glavkos
glavkos

το "Ερχεται η αστυνομία!" είναι λάθος ...λείπει ο τόνος στο Έρχεται

πριν από 4 χρόνια

mptmpt
mptmpt

Έτοιμο!

πριν από 4 χρόνια

Σχετικές συζητήσεις