Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"She showed me her house."

Çeviri:O bana evini gösterdi.

4 yıl önce

16 Yorum


AdnanBucakli

o evini bana gösterdi. kabul edilebilirdi...

3 yıl önce

savasxxx

Kabul ediliyor su anda. Ben de sizin dediginiz gibi yazdim ve kabul edildi.

3 yıl önce

emree_cvk

"O evini" derken araya virgül koysanız kabul edilebilirdi belki,,siz burda sıfat niteliğinde kullanmışınız oysa cümledeki görevi zamir

3 yıl önce

Didar529311

Olabilir dogru

1 yıl önce

Didar529311

Edilmesi gerek

1 yıl önce

auspices

"Onun evini bana gösterdi" neden olmaz?

4 yıl önce

Just-do-it-

onun diyecek her ve has yok

3 yıl önce

Didar529311

Has onun demek degil (?!) his onun demek (erkekler icin)

1 yıl önce

Just-do-it-

Klavye hatası :)

1 yıl önce

Just-do-it-

bana o evini gösterdi niye kabul edilmedi

3 yıl önce

Didar529311

Sizin dediginiz gibi olsaydı " she showed me that house" GİBİ bişe olurdu sanirim

1 yıl önce

Fatihing

She ve her kişilerinin aynı kişi olup olmadığını nasıl anlayacağız ? Her başka birisi olma durumunda cümle nasıl kurulur ?

2 yıl önce

Didar529311

Guzel soru, ben de merak ettim

1 yıl önce

Lalisa.manoban56

Başka kişi olduğunda bunu belirtir. İsim kullanarak vb.

11 ay önce

Muscan1
Muscan1

O beni onun evinde gördü

1 yıl önce

Lalisa.manoban56

'She saw me in her house' gibi bir şey oluyor.

11 ay önce