1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "She showed me her house."

"She showed me her house."

Çeviri:O bana evini gösterdi.

April 26, 2014

17 Yorum

Önce en önemli yazışma dizisi

AdnanBucakli

o evini bana gösterdi. kabul edilebilirdi...

August 23, 2014

savasxxx

Kabul ediliyor su anda. Ben de sizin dediginiz gibi yazdim ve kabul edildi.


emree_cvk

"O evini" derken araya virgül koysanız kabul edilebilirdi belki,,siz burda sıfat niteliğinde kullanmışınız oysa cümledeki görevi zamir


auspices

"Onun evini bana gösterdi" neden olmaz?


Just-do-it-

onun diyecek her ve has yok


Didar529311

Has onun demek degil (?!) his onun demek (erkekler icin)


Just-do-it-

Klavye hatası :)


Just-do-it-

bana o evini gösterdi niye kabul edilmedi


Didar529311

Sizin dediginiz gibi olsaydı " she showed me that house" GİBİ bişe olurdu sanirim


Fatihing

She ve her kişilerinin aynı kişi olup olmadığını nasıl anlayacağız ? Her başka birisi olma durumunda cümle nasıl kurulur ?


Didar529311

Guzel soru, ben de merak ettim


Lalisa.manoban56

Başka kişi olduğunda bunu belirtir. İsim kullanarak vb.


OnurCahitY

Bunu ben de merak ediyorum. Bi açıklama olmamış hala..


Muscan1

O beni onun evinde gördü


Lalisa.manoban56

'She saw me in her house' gibi bir şey oluyor.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.