1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "The child drinks milk."

"The child drinks milk."

Traducere:Copilul bea lapte.

April 26, 2014

10 comentarii


IovuRamona

Cand se scrie drink si cand drinks ?


Anastasia103306

Daca drinks ii la plural. De ce traducerea e ca copilul bea? Dar nu copii beau?


BlueMoonGirlx

Se scrie DRINK cand se vorbeste despre persoana întâi ( singular, plural ) a doua ( singular, plural ) a treia ( plural ). Se scrie DRINKS cand se vorbeste despre persoana a treia ( singular ).


Gabriela338822

Cand se foloseste "the"?


Gabriela338822

Cand se foloseste "the"?


cameliacami2004

"The" este articol nehotorat


Matei235814

The se foloseste doar la unele propoziti care au nevoie de the ca sa fie completata propozitia


JulaDaria

Ce naiba am dat raspunsul corect si au spus ca e greșit ! Ce e-n neregulă cu aplicatia asta ?

Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.