1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "The child drinks milk."

"The child drinks milk."

Traducere:Copilul bea lapte.

April 26, 2014

7 comentarii


IovuRamona

Cand se scrie drink si cand drinks ?


BlueMoonGirlx

Se scrie DRINK cand se vorbeste despre persoana întâi ( singular, plural ) a doua ( singular, plural ) a treia ( plural ). Se scrie DRINKS cand se vorbeste despre persoana a treia ( singular ).


JulaDaria

Ce naiba am dat raspunsul corect si au spus ca e greșit ! Ce e-n neregulă cu aplicatia asta ?


Anastasia103306

Daca drinks ii la plural. De ce traducerea e ca copilul bea? Dar nu copii beau?


Matei235814

The se foloseste doar la unele propoziti care au nevoie de the ca sa fie completata propozitia

Learn English in just 5 minutes a day. For free.