Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"The child drinks milk."

Traducere:Copilul bea lapte.

acum 4 ani

9 comentarii


IovuRamona

Cand se scrie drink si cand drinks ?

acum 3 ani

Anastasia103306

Daca drinks ii la plural. De ce traducerea e ca copilul bea? Dar nu copii beau?

acum 2 ani

BlueMoonGirlx

Se scrie DRINK cand se vorbeste despre persoana întâi ( singular, plural ) a doua ( singular, plural ) a treia ( plural ). Se scrie DRINKS cand se vorbeste despre persoana a treia ( singular ).

acum 2 ani

geolic

Si eu

acum 2 ani

Gabriela338822

Cand se foloseste "the"?

acum 2 ani

Gabriela338822

Cand se foloseste "the"?

acum 2 ani

cameliacami2004

"The" este articol nehotorat

acum 2 ani

Matei235814

The se foloseste doar la unele propoziti care au nevoie de the ca sa fie completata propozitia

acum 2 ani

JoseLuca

Mbjr

cu 10 luni în urmă