Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ben egzersiz yaparken beyaz gömleği giyerim."

Çeviri:I wear the white shirt when I exercise.

4 yıl önce

6 Yorum


emrbaba

i put on the white shirt olmaz mı veya cümlenin sonu neden when i am doing exercise olmaz

3 yıl önce

jeagersbasement

When den sonra ing kullanilmaz

2 yıl önce

saadetyd

when I exercise diye başladım yanlış cevap dedi bu nasıl iştir anlamadım??

4 yıl önce

KanyBoy
KanyBoy

I work out when I wear the white shirt !!!!!!!!!!!!!!!!!olmaz mı?Çok fazla Türkçe düşünüyorum sanki..Bi türlü when ,that which kalıplarını oturtamadım

1 yıl önce

mirzabeyoglu

aynen. cok turkce dusunmek sen. sen var az turkce dusunmek zorunda.

1 yıl önce

KanyBoy
KanyBoy

olmuyor :D..Ama

1 yıl önce