1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Ben egzersiz yaparken beyaz …

"Ben egzersiz yaparken beyaz gömleği giyerim."

Çeviri:I wear the white shirt when I exercise.

April 26, 2014

11 Yorum


smartmanist

Neden "while " değil de "when"? I wear the wite shirt while I exercise. nin anlamı ne peki?


D.Efe

Aşağıdaki sitede detaylıca when ve while arasındaki fark anlatılmış. Siz öğrenmişsinizdir şimdiye kadar zaten :) Ben yine de bilmeyen, merak eden başka biri olursa diye paylaşıyorum:

http://www.dersimizingilizce.com/ingilizce-when-and-while.html


saadetyd

when I exercise diye başladım yanlış cevap dedi bu nasıl iştir anlamadım??


DilekEsenT

Cevabım doğru siz aynı cümleye yanlış dediniz


emrbaba

i put on the white shirt olmaz mı veya cümlenin sonu neden when i am doing exercise olmaz


jeagersbasement

When den sonra ing kullanilmaz


Turkbeyimizzz

I work out when I wear the white shirt !!!!!!!!!!!!!!!!!olmaz mı?Çok fazla Türkçe düşünüyorum sanki..Bi türlü when ,that which kalıplarını oturtamadım


mirzabeyoglu

aynen. cok turkce dusunmek sen. sen var az turkce dusunmek zorunda.


Baran533619

When I doing exercise, I wear my white shirt.

Neden bu dogru degil?


atirocRoc

I wear the white shirt when I exercise.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.