"Ben egzersiz yaparken beyaz gömleği giyerim."

Çeviri:I wear the white shirt when I exercise.

April 26, 2014

12 Yorum
Tartışma kilitli.


saadetyd

when I exercise diye başladım yanlış cevap dedi bu nasıl iştir anlamadım??


smartmanist

Neden "while " değil de "when"? I wear the wite shirt while I exercise. nin anlamı ne peki?


D.Efe

Aşağıdaki sitede detaylıca when ve while arasındaki fark anlatılmış. Siz öğrenmişsinizdir şimdiye kadar zaten :) Ben yine de bilmeyen, merak eden başka biri olursa diye paylaşıyorum:

http://www.dersimizingilizce.com/ingilizce-when-and-while.html


_regista

when i exercise (egzersiz yap-arken)

while i am exercising (egzersiz yap-ıyorken)


DilekEsenT

Cevabım doğru siz aynı cümleye yanlış dediniz


BaranRose21

When I doing exercise, I wear my white shirt.

Neden bu dogru degil?


caneryus

"When I exercise I wear tje white shirt" kabul edildi. 3.12.2022


Turkbeyimizzz

I work out when I wear the white shirt !!!!!!!!!!!!!!!!!olmaz mı?Çok fazla Türkçe düşünüyorum sanki..Bi türlü when ,that which kalıplarını oturtamadım


atirocRoc

I wear the white shirt when I exercise.


Frank660488

During I do exercise I wear a white shirt. --- Bu tercüme hakkında ne düşünüyorsunuz? Doğru mu, yanlış mı?


Ayse213287

When i exercise i wear the white shirt “ ne farkı var”

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.