1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Do you want to come with me?"

"Do you want to come with me?"

Çeviri:Sen benimle gelmek ister misin?

April 26, 2014

17 Yorum


ozan.dayan

Dostum ; benimle gelmek ister misin desem nolacak sen benimle gelmek ister misin desem nolacak zaten sondaki ek onu belli ediyor bazen cok sacmaliyor program


Selcen_Ozturk

benimle gelmek ister misin zaten kabul edilen bir cevap oldugundan sorunun ne oldugunu anlamadim acikcasi


ozan.dayan

bende de genellikle kabul ediyor ama bu cumle icin yazdigimda kabul etmedi


Avni86

aynısını yazdım kabul etti bende


SiriusBlack99

Bende de kabul etmedi.


Velikaraki

Türkçe mantığınla düşünürsek kaybederiz. dost= friend


HalilERGEN

Sen benimle gelmek istiyor musun? Cümlesi (anlamı) İngilizce'de nasıl yazılıyor.


Viforvendetta

Aynı şekilde söylenir.
Normalde "yor" eki şimdiki zamana ait, şimdiki zamanı ise "am is are + ing" ile kuruyoruz ama "want" fiili ing almaz. o yüzden aynı anlamı geniş zamanda kuruyoruz


c_yumak

Aranizda Sen benim ile gelmeyi istiyor musun ile Sen benimle gelmeyi istiyor musun Arasındaki farkı soyleyebilecek var midir


Bi_SuZ

Türkçeyi mi bilmiyorsunuz yahu; "benim ile" demekle "benimle" demek arasında ne fark var.


Sedat102950

Benim ile gelmek ister misin Bunu neden kabul etmiyor?


SiriusBlack99

Ya benimle gelmek ister misin dedim kabul etmedi. Rapor ediyorum, lütfen dikkat. :)


Woodeland

To olmaz mı? Bazen görüyorum


MehmetYlma49636

Bence de saçmalıyor


Aydn506630

Benim ile benle arasında fark ne o kadar bildirim yapsanda değişmiyor

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.