"Do you want to come with me?"

Çeviri:Sen benimle gelmek ister misin?

April 26, 2014

15 Yorum


ozan.dayan

Dostum ; benimle gelmek ister misin desem nolacak sen benimle gelmek ister misin desem nolacak zaten sondaki ek onu belli ediyor bazen cok sacmaliyor program

September 11, 2014

Selcen_Ozturk

benimle gelmek ister misin zaten kabul edilen bir cevap oldugundan sorunun ne oldugunu anlamadim acikcasi

September 11, 2014

ozan.dayan

bende de genellikle kabul ediyor ama bu cumle icin yazdigimda kabul etmedi

September 12, 2014

Avni86

aynısını yazdım kabul etti bende

September 10, 2015

SiriusBlack99

Bende de kabul etmedi.

June 3, 2016

Velikaraki

Türkçe mantığınla düşünürsek kaybederiz. dost= friend

July 5, 2018

HalilERGEN

Sen benimle gelmek istiyor musun? Cümlesi (anlamı) İngilizce'de nasıl yazılıyor.

April 26, 2014

Viforvendetta

Aynı şekilde söylenir.
Normalde "yor" eki şimdiki zamana ait, şimdiki zamanı ise "am is are + ing" ile kuruyoruz ama "want" fiili ing almaz. o yüzden aynı anlamı geniş zamanda kuruyoruz

June 26, 2014

c_yumak

Aranizda Sen benim ile gelmeyi istiyor musun ile Sen benimle gelmeyi istiyor musun Arasındaki farkı soyleyebilecek var midir

February 15, 2015

KomutanLOGAR69

Together ;))

September 30, 2015

Bi_SuZ

Türkçeyi mi bilmiyorsunuz yahu; "benim ile" demekle "benimle" demek arasında ne fark var.

November 17, 2015

Sedat102950

Benim ile gelmek ister misin Bunu neden kabul etmiyor?

April 29, 2016

SiriusBlack99

Ya benimle gelmek ister misin dedim kabul etmedi. Rapor ediyorum, lütfen dikkat. :)

June 3, 2016

Woodeland

To olmaz mı? Bazen görüyorum

March 1, 2019

MehmetYlma49636

Bence de saçmalıyor

April 6, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.