"Doyouwanttocomewithme?"

Çeviri:Sen benimle gelmek ister misin?

4 yıl önce

13 Yorum


ozan.dayan

Dostum ; benimle gelmek ister misin desem nolacak sen benimle gelmek ister misin desem nolacak zaten sondaki ek onu belli ediyor bazen cok sacmaliyor program

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

benimle gelmek ister misin zaten kabul edilen bir cevap oldugundan sorunun ne oldugunu anlamadim acikcasi

4 yıl önce

ozan.dayan

bende de genellikle kabul ediyor ama bu cumle icin yazdigimda kabul etmedi

4 yıl önce

Avni86
Avni86

aynısını yazdım kabul etti bende

3 yıl önce

SiriusBlack99

Bende de kabul etmedi.

2 yıl önce

Velikaraki

Türkçe mantığınla düşünürsek kaybederiz. dost= friend

5 ay önce

HalilERGEN

Sen benimle gelmek istiyor musun? Cümlesi (anlamı) İngilizce'de nasıl yazılıyor.

4 yıl önce

Viforvendetta

Aynı şekilde söylenir.
Normalde "yor" eki şimdiki zamana ait, şimdiki zamanı ise "am is are + ing" ile kuruyoruz ama "want" fiili ing almaz. o yüzden aynı anlamı geniş zamanda kuruyoruz

4 yıl önce

c_yumak

Aranizda Sen benim ile gelmeyi istiyor musun ile Sen benimle gelmeyi istiyor musun Arasındaki farkı soyleyebilecek var midir

3 yıl önce

KomutanLOGAR69

Together ;))

3 yıl önce

Bi_SuZ

Türkçeyi mi bilmiyorsunuz yahu; "benim ile" demekle "benimle" demek arasında ne fark var.

3 yıl önce

Sedat102950

Benim ile gelmek ister misin Bunu neden kabul etmiyor?

2 yıl önce

SiriusBlack99

Ya benimle gelmek ister misin dedim kabul etmedi. Rapor ediyorum, lütfen dikkat. :)

2 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.