1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Do you want to come with me?"

"Do you want to come with me?"

Çeviri:Sen benimle gelmek ister misin?

April 26, 2014

13 Yorum


ozan.dayan

Dostum ; benimle gelmek ister misin desem nolacak sen benimle gelmek ister misin desem nolacak zaten sondaki ek onu belli ediyor bazen cok sacmaliyor program


Selcen_Ozturk

benimle gelmek ister misin zaten kabul edilen bir cevap oldugundan sorunun ne oldugunu anlamadim acikcasi


ozan.dayan

bende de genellikle kabul ediyor ama bu cumle icin yazdigimda kabul etmedi


Avni86

aynısını yazdım kabul etti bende


SiriusBlack99

Bende de kabul etmedi.


Velikaraki

Türkçe mantığınla düşünürsek kaybederiz. dost= friend


HalilERGEN

Sen benimle gelmek istiyor musun? Cümlesi (anlamı) İngilizce'de nasıl yazılıyor.


Viforvendetta

Aynı şekilde söylenir.
Normalde "yor" eki şimdiki zamana ait, şimdiki zamanı ise "am is are + ing" ile kuruyoruz ama "want" fiili ing almaz. o yüzden aynı anlamı geniş zamanda kuruyoruz


Bi_SuZ

Türkçeyi mi bilmiyorsunuz yahu; "benim ile" demekle "benimle" demek arasında ne fark var.


can978381

Ya o zaman o to ne alaka oluyor.to anlamı yön bildirmiyom? bildiriyosa niye yalnış aldı benim çevirimi?


okay.55

Do you wanna comewith me. Neden kabul etmiyor


Hseyin659637

Do you wanna demezsin. Wanna come with me dersin


cevikoguzhan

"Benimle gelmek mi istiyorsun" kabul edilmedi.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.