1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The horses are on the farm."

"The horses are on the farm."

Çeviri:Atlar çiftliktedir.

April 26, 2014

27 Yorum


SukruAyar

in the farm olmayacak mı?


bacio_

çiftlik gibi üstü açık fakat çevresi sınırlandırılmış bir yer için 'on' daha doğrudur.


dont-give-up

o halde square için neden "in" kullanılıyor


CumaAkta

Bu kısa ve öz anlatımın için teşekkürler.


gkn29

Doğru. On the farm tarlada anlamina gelir


ceyhunyurtseven

Aslında bütün yerlerde in kullanılır ama tarlada on kullanılmaz.


ceyhunyurtseven

Pardon tarlada on kullanılır yanlış dedim


iclal99

Insanlar disinda varliklar icin turkce yuklemde cogullugu kabul etmiyor.


ABDUSSELAM-T.

Atlar çiftlikte yazdım kabul etmedi


Almina349983

Ben bir şey anlamadım vallahi kardeş


Almina349983

Hepsi birbirinden kolay


Preternatural

Atlar çiftlikteler yazdım kabul etmedi.


meteboz

Atlar ciftliktedirler dedim kabul etmeliydi


seymen12

Horses cogul oldugundan herhalde.


Emre5530092121

are on the farm ı around the farm anladım ;)


HseyinYlma5

Atlar tarladalar kabul edilmiyor mu


sinanbozkus

Farm çiftlik demektir, tarla ne alaka :)


slayerpab

Neden are kullanıldı


fatih195

Bir kere "are" eki cumleyi bagliyor "are" olmasaydi cumle sacma sapan bir hal alirdi


Ercan119054

Atlar çiftliğin içinde dedim kabul etmedi.


dogukan870

Are neye göre kullanılıyo


alleskla

telafuz çok kötü ,forsıs gibi birşey diyor...


HseyinKork8

On: üstünde anlamına gelmiyor mu?


serdar_klnc

Yani yine tefafuz diyeceğim


Almina349983

What ne diyorsunuz böyle anlamadım

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.