1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The horses are on the farm."

"The horses are on the farm."

Çeviri:Atlar çiftliktedir.

April 26, 2014

40 Yorum


SukruAyar

in the farm olmayacak mı?


bacio_

çiftlik gibi üstü açık fakat çevresi sınırlandırılmış bir yer için 'on' daha doğrudur.


dont-give-up

o halde square için neden "in" kullanılıyor


sibel196384

Meydanın sınırı belli değil.

Çiftlik dar bir alan. Çitlerle, duvarla vs çevrilidir.


dragotreis

Ohhooo-oo böyle bir dil ya da bahane mi olur? Şöyle olursa böyle olur. Tamamen saçmalık. Sonrada bazı geri zekalılar içimizdeki Türkçede sözcük sayısı İngilizceden az diyor. Böyle her bir şey için birşey uydururlarsa tabi ki çok olur. Üstelik biz Türkçe konuşurken birbirimizle anlaşmakta zorluk çekmiyoruz ki.


dragotreis

Meydanın sınırı belli değil mi? Taktığınız gözlüklerden olmasın sakın. Çıkarın görürsünüz. Her yerin bir sınırı vardır. Kafanızdan kural uydurmayın. İngilizce kuralsız bir dildir.


CumaAkta

Bu kısa ve öz anlatımın için teşekkürler.


dragotreis

Üstü açık yerler için on kullanılıyorsa bu ne? "in the air tonight" phil collins. Üstelik üstü açık bir yer için on mu kullanılır? Saçmalık. İngilizce ve diğer yakın diller insanın mantığını zorlayan kurallara daha doğrusu kuralsızlıklara bağlı.


gkn29

Doğru. On the farm tarlada anlamina gelir


ceyhunyurtseven

Aslında bütün yerlerde in kullanılır ama tarlada on kullanılmaz.


ceyhunyurtseven

Pardon tarlada on kullanılır yanlış dedim


refikatakan

Seni mi kıralım be şükrü abi. in the farm olsun aynı şey zaten.


iclal99

Insanlar disinda varliklar icin turkce yuklemde cogullugu kabul etmiyor.


ABDUSSELAM-T.

Atlar çiftlikte yazdım kabul etmedi


fatih195

Atlar ciftliktedir deseydin olurdu ordaki "are" -dır -dir eki veriyor


Almina349983

Ben bir şey anlamadım vallahi kardeş


Almina349983

Hepsi birbirinden kolay


meteboz

Atlar ciftliktedirler dedim kabul etmeliydi


seymen12

Horses cogul oldugundan herhalde.


Emre5530092121

are on the farm ı around the farm anladım ;)


HseyinYlma5

Atlar tarladalar kabul edilmiyor mu


sinanbozkus

Farm çiftlik demektir, tarla ne alaka :)


alikonar

Farm'ın tarla anlamı da var ve atlar tarlada da olabilir alakasızmış gibi gelmedi bana.


ilhansara

Tarla için "field" ya da "plantation" kullanılıyor. Farm"ın anlamı çiftliktir.


Preternatural

Atlar çiftlikteler yazdım kabul etmedi.


-Ceren-_-

İnsan dışı varlıklar (özne yüklem uyumuna göre) öznede olursa yüklem tekil olur.(edebi sanatlar hariç)


fatih195

Bu cumle bir kere anlatim bozukluguna yol acar

Ornek"Kuslar yem yiyorlar" ordaki cogul eki cumleyi bozar.


slayerpab

Neden are kullanıldı


fatih195

Bir kere "are" eki cumleyi bagliyor "are" olmasaydi cumle sacma sapan bir hal alirdi


Ercan119054

Atlar çiftliğin içinde dedim kabul etmedi.


dogukan870

Are neye göre kullanılıyo


alleskla

telafuz çok kötü ,forsıs gibi birşey diyor...


HseyinKork8

On: üstünde anlamına gelmiyor mu?


serdar_klnc

Yani yine tefafuz diyeceğim


Almina349983

What ne diyorsunuz böyle anlamadım


salihatatan

Niye bu kadar zor bir soru soruyor


Nurullahcifci

Bence bunun için en uygun olan "at"dir biri çok açık bir delil getirmesse ben böyle kabul edecem

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.