1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Turtles do not run."

"Turtles do not run."

Çeviri:Kaplumbağalar koşmaz.

April 26, 2014

12 Yorum


Kbraiftcib

Kaplumbağalar koşmazlar niçin kabul edilmedi?


ahmet_272

bildiğim kadarıyla dil bilgisi olarak yanlış. yani özne çoğul olsa bile özne hayvan olduğu için yüklem çoğul olmamalı


Bisnev99

Gayette koşarlar. Daha yeni bir videoda koştuklarını gördüm.


mhmtalizm

But turtles can fly.


NedaSuedaSahin

And they can eat 3 packs of chocolate


busrakaya701826

Koşarlar ama hızlı değil


efemeric

Kaplumbağalarda koşar!


BurakKande3

Oha yanlis yapana yuh artik


TAHAUTKANZ

Garip cümleler sunuyorlar


GkhanTrkol2

Aga ben turtles do not run dedim ama sadece turtlesi doğru saydı


GkhanTrkol2

Agalar youtube veya goggle da her şey doğru değil

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.