A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"It is a little piece."

Fordítás:Ez egy kis darab.

4 éve

6 hozzászólás


Gift2Best

Én "It is a little peace."-t hallottam.

4 éve

szullone123...

Azért nem jó a 'peace', mert bár egyformán ejtjük a 'piece' szóval, de megszámolhatatlan főnév, így nem állhat előtte az 'a ' határozatlan névelő

4 éve

Athos68

Szerintem is. Jelentsd.

4 éve

ZitaTth

Miért nem jó a 'ez néhány darab,

2 éve

Bexi01

Miért nem elfogdható, hogy "Ez egy kis rész."?

2 éve

johalasz46

Tőlem a "darabká"-t nem fogadta el. Ez van.

9 hónapja