"He is just a child."

Fordítás:Ő csak egy gyerek.

April 26, 2014

7 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


fabriczne

"Ő még gyerek" nem lehet jó?


DrBuboBubo

Az ez lenne: He is still a child


Gaurusz.hu

Én is így válaszoltam és nem fogadt EL.


johalasz46

Just = csak, csupán, éppen, pontosan, egyszerűen...- 2021.02.


JzsefDeme

Hol van itt a csak?


Gaurusz.hu

Meg kell nézni a szótárban, pl. Dictzone, de kimásoltam pár jelentést alább adverb [UK: dʒəst] [US: dʒəst] alig▼★ határozószó

becsületes▼★ melléknév

csak▼★ határozószó

csaknem▼★ határozószó

egészen▼★ határozószó

épp▼★ határozószó

éppen


fabriczne

Köszönöm!

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.