"Heisjustachild."

Fordítás:Ő csak egy gyerek.

4 éve

5 hozzászólás


fabriczne

"Ő még gyerek" nem lehet jó?

4 éve

DrBuboBubo

Az ez lenne: He is still a child

4 éve

Gaurusz.hu
Gaurusz.hu

Én is így válaszoltam és nem fogadt EL.

4 éve

JzsefDeme

Hol van itt a csak?

4 hónapja

Gaurusz.hu
Gaurusz.hu

Meg kell nézni a szótárban, pl. Dictzone, de kimásoltam pár jelentést alább adverb [UK: dʒəst] [US: dʒəst] alig▼★ határozószó

becsületes▼★ melléknév

csak▼★ határozószó

csaknem▼★ határozószó

egészen▼★ határozószó

épp▼★ határozószó

éppen

4 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.