"Not everyone has these opportunities."

Çeviri:Herkes bu fırsatlara sahip değil.

April 26, 2014

21 Yorum


wsynduo

Do not have veya Has not got seklinde kullanilmasi daha dogru degi mi? Not'ın basta kullanilmasi garip geldi

January 12, 2015

mstfaydin

Ben de aynı düşünce içersindeyim

March 25, 2016

FerhatBakr

Fırsat yerine olanak olsa doğru olmaz mı?

April 26, 2014

Selcen_Ozturk

olur - lütfen bu tip durumlarda rapor edin

April 26, 2014

firatkyrtr

"imkanlar" olmaz mı?

August 21, 2014

baki_karakus

kimsenin bu fırsatları yok olmaz mı?

July 1, 2014

Selcen_Ozturk

hayır. o zaman "nobody ...." olurdu. burada herkesin yok diyor, yani bazılarının var, bazılarının yok.

July 2, 2014

HlyaCihangir

''Nobody'' olunca başında ''not'' olmayacak değil mi? Zaten olumsuz oluyor.

May 6, 2017

Clairvoyant92

imkan da uygun gibi göründü bana

March 21, 2015

TuncayErte1

Bu sansa herkes sahip degil,....olmadi..

March 26, 2015

narrator2

Opportunity=fırsat,olanak

Luck=şans

August 9, 2015

artundoga

Ses degisti bu telaffuzu hic anlamiyorum

February 3, 2015

mert.aktas

Not niye başta?

April 13, 2015

HseyinKEMA1

Herkesin bu olanaklari yok. açiklamasi.

February 18, 2017

TrkErkei

Everyone herkes demektir, herkes çoğul bir tanımlama değildir öyleyse these yerine this olması gerekmez mi?

July 31, 2017

tutku120328

Telaffuz anlaşılır değilllll. Aynı kelimeleri orijinal aksanıyla baska sitelerde dinlediğimde bile cok farklı cıkıyor.

September 2, 2017

TheSaintMan

"Bu fırsatlar herkesde olmaz"i neden kabul etmedi

November 14, 2017

farukcagsak

"kimse bu fırsatlara sahip değil" bu cevap neden yanlış kabul edildi ?

January 11, 2018

yes898470

Bu firsatlar kimsede yok neden olmuyor

April 2, 2019

Goktay1

Olanak ve fırsat eşanlamlı kelimeler dikkate alınmasını diliyorum.

April 16, 2019

R.Corleone

not niye başta kullanılıyor everyone has not dese n'olurdu sanki :( boşuna bir canım gitti

July 19, 2014
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.