1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Not everyone has these oppor…

"Not everyone has these opportunities."

Çeviri:Herkes bu fırsatlara sahip değil.

April 26, 2014

23 Yorum


wsynduo

Do not have veya Has not got seklinde kullanilmasi daha dogru degi mi? Not'ın basta kullanilmasi garip geldi


mstfaydin

Ben de aynı düşünce içersindeyim


FerhatBakr

Fırsat yerine olanak olsa doğru olmaz mı?


Selcen_Ozturk

olur - lütfen bu tip durumlarda rapor edin


firatkyrtr

"imkanlar" olmaz mı?


baki_karakus

kimsenin bu fırsatları yok olmaz mı?


Selcen_Ozturk

hayır. o zaman "nobody ...." olurdu. burada herkesin yok diyor, yani bazılarının var, bazılarının yok.


HlyaCihangir

''Nobody'' olunca başında ''not'' olmayacak değil mi? Zaten olumsuz oluyor.


Clairvoyant92

imkan da uygun gibi göründü bana


TuncayErte1

Bu sansa herkes sahip degil,....olmadi..


narrator2

Opportunity=fırsat,olanak

Luck=şans


mert.aktas

Not niye başta?


TrkErkei

Everyone herkes demektir, herkes çoğul bir tanımlama değildir öyleyse these yerine this olması gerekmez mi?


tutku120328

Telaffuz anlaşılır değilllll. Aynı kelimeleri orijinal aksanıyla baska sitelerde dinlediğimde bile cok farklı cıkıyor.


Ekrem577902

neden have değil. "herkes" deyince çoğul olmuyormu


artundoga

Ses degisti bu telaffuzu hic anlamiyorum


HseyinKEMA1

Herkesin bu olanaklari yok. açiklamasi.


TheSaintMan

"Bu fırsatlar herkesde olmaz"i neden kabul etmedi


farukcagsak

"kimse bu fırsatlara sahip değil" bu cevap neden yanlış kabul edildi ?


yes898470

Bu firsatlar kimsede yok neden olmuyor


Goktay1

Olanak ve fırsat eşanlamlı kelimeler dikkate alınmasını diliyorum.


TanEr767552

Everyone has no da aynı anlamda değil mi


OsmanZekie

sesli okumamı söylüyor... mikrofana ingilizce metni okuduğum halde doğru kabul etmiyor!,,,neden?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.