Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Not everyone has these opportunities."

Çeviri:Herkes bu fırsatlara sahip değil.

4 yıl önce

18 Yorum


FerhatBakr

Fırsat yerine olanak olsa doğru olmaz mı?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

olur - lütfen bu tip durumlarda rapor edin

4 yıl önce

wsynduo

Do not have veya Has not got seklinde kullanilmasi daha dogru degi mi? Not'ın basta kullanilmasi garip geldi

3 yıl önce

mstfaydin

Ben de aynı düşünce içersindeyim

2 yıl önce

firatkyrtr

"imkanlar" olmaz mı?

3 yıl önce

Clairvoyant92

imkan da uygun gibi göründü bana

3 yıl önce

TuncayErte1

Bu sansa herkes sahip degil,....olmadi..

3 yıl önce

narrator2

Opportunity=fırsat,olanak

Luck=şans

3 yıl önce

baki_karakus

kimsenin bu fırsatları yok olmaz mı?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayır. o zaman "nobody ...." olurdu. burada herkesin yok diyor, yani bazılarının var, bazılarının yok.

4 yıl önce

HlyaCihangir

''Nobody'' olunca başında ''not'' olmayacak değil mi? Zaten olumsuz oluyor.

1 yıl önce

artundoga

Ses degisti bu telaffuzu hic anlamiyorum

3 yıl önce

mert.aktas

Not niye başta?

3 yıl önce

HseyinKEMA1

Herkesin bu olanaklari yok. açiklamasi.

1 yıl önce

TrkErkei

Everyone herkes demektir, herkes çoğul bir tanımlama değildir öyleyse these yerine this olması gerekmez mi?

1 yıl önce

tutku120328

Telaffuz anlaşılır değilllll. Aynı kelimeleri orijinal aksanıyla baska sitelerde dinlediğimde bile cok farklı cıkıyor.

11 ay önce

TheSaintMan

"Bu fırsatlar herkesde olmaz"i neden kabul etmedi

9 ay önce

farukcagsak

"kimse bu fırsatlara sahip değil" bu cevap neden yanlış kabul edildi ?

7 ay önce