1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "Вы где?"

"Вы где?"

Çeviri:Siz neredesiniz?

June 6, 2018

20 Yorum


AtakanOuz1

"Neredesiniz" de doğru olmalı.


ovKm4

Ben de öyle sanıyorum


EceMaden1

Ben öyle yazdım doğru dedi


Buse889051_

Türkçede kullanılan eklerin Rusçada karşılığı yoktur Rusçada cümleyi eksiz kullanın aynı kapıya çıkar.(benim derken Türkçede ben kelimesine sahiplik Eki gelir fakat Rusçada bunun için ayrı kelimeler vardır.örn:я=Ben мой ve мая=benim)


EthemCanGR1

Где вы olmayacak mı?


englishchapter

Sen nerdesin cevabının da kabul olması gerekmez mi


njguliyev

Hayır, gerekmez.

Вы = Siz, ты = sen.


fire_s1

Hayır çunki вы siz demek sen değil yüzden kabul etmez


Lia830308

Tüh neredesin yazdim


frid162383

(в где )yazıram doğru gösterir sehf yazdığmı göstermir niə görəsən


Mtmt76

Где вы doğru olur mu


Elnar983433

Neredesin olmalıııı


akrakr4

где вы olmayacakmı? yani soru kelimesi her daim cümle başında olmuyormuydu?


CuneytITIR

San neredesin de doğru olmalı.


TomTom823378

soru işareti koymadım diye kabul etmiyor. başka sorularda kabul ediyor. şu işe bir standart getirin.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.