"Sen süt içersin."

Çeviri:You drink milk.

4 yıl önce

22 Yorum


ErdemEki

Neden are yok

4 yıl önce

azraaozdemirr

Cunku are simdiki zaman ekidir. Sen burda her zaman yapabilacegin bir eylemden bahsediyorsun bu da genis zaman oluyor

4 yıl önce

emre.tech

Thank you soo much

2 ay önce

benbeyza

You drink milk yazdım neresi hatalı şimdi :\

3 yıl önce

emirhan34

Neden drinks olmuyor ?

4 yıl önce

iLaYDaaDoYMaZZ

comment/1430000 burda açık bir şekilde anlatılmış!!!!

4 yıl önce

azraaozdemirr

I you we they olursa fiil-s takisi almaz. He she it ozneleri olusa fiile -s eki gelir

4 yıl önce

sinan929465

Sadece "o" da s takısı gelir

3 yıl önce

esrakaymaz2

S eki 3. Tekil şahıslarda konuyo ondan

3 yıl önce

erkamacar42

Neden the milk olmuyor?

4 yıl önce

bilgekaganyilmaz

Sütü dememiş.

4 yıl önce

OOOZK

Pilav icimez ama adamlar yazmis

4 yıl önce

EdanurErdi2

Ole bisi yokkkkk

3 yıl önce

imo05

Niden a milk olmuyo??

4 yıl önce

bilgekaganyilmaz

Çünkü bir süt dememiş.

4 yıl önce

KaderArsla4

Süt sayılamaz anca bir bardak süt diyebilirsin ingilizcede bir süt diyemiyorsun

3 yıl önce

EdanurErdi2

Cok kolayyy

3 yıl önce

hasan.27

hjtv

4 yıl önce

YUSUFZGR1

Sen sütler içerdin olurmu

3 yıl önce

EdanurErdi2

Hayir

3 yıl önce

nefis5868

You are drink milk olması lazım değil mi?

3 yıl önce

zaferalkan

Olmaz cunki are koydugun zaman suan sut iciyorsun olur. Ama orada zaman koymamislar.

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.