1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Sen süt içersin."

"Sen süt içersin."

Çeviri:You drink milk.

April 26, 2014

22 Yorum

Konu önem sırasına göre

ErdemEki

Neden are yok

October 21, 2014

azraaozdemirr

Cunku are simdiki zaman ekidir. Sen burda her zaman yapabilacegin bir eylemden bahsediyorsun bu da genis zaman oluyor

November 14, 2014

emre.tech

Thank you soo much

October 3, 2018

benbeyza

You drink milk yazdım neresi hatalı şimdi :\

January 2, 2015

emirhan34

Neden drinks olmuyor ?

June 2, 2014

azraaozdemirr

I you we they olursa fiil-s takisi almaz. He she it ozneleri olusa fiile -s eki gelir

November 14, 2014

wilwaw

comment/1430000 burda açık bir şekilde anlatılmış!!!!

June 9, 2014

sinan929465

Sadece "o" da s takısı gelir

September 1, 2015

esrakaymaz2

S eki 3. Tekil şahıslarda konuyo ondan

September 20, 2015

erkamacar42

Neden the milk olmuyor?

August 7, 2014

bilgekaganyilmaz

Sütü dememiş.

October 12, 2014

OOOZK

Pilav icimez ama adamlar yazmis

September 21, 2014

EdanurErdi2

Ole bisi yokkkkk

July 25, 2015

imo05

Niden a milk olmuyo??

October 1, 2014

bilgekaganyilmaz

Çünkü bir süt dememiş.

October 12, 2014

KaderArsla4

Süt sayılamaz anca bir bardak süt diyebilirsin ingilizcede bir süt diyemiyorsun

August 9, 2015

EdanurErdi2

Cok kolayyy

July 25, 2015

hasan.27

hjtv

November 15, 2014

YUSUFZGR1

Sen sütler içerdin olurmu

February 3, 2015

EdanurErdi2

Hayir

July 25, 2015

nefis5868

You are drink milk olması lazım değil mi?

February 5, 2015

zaferalkan

Olmaz cunki are koydugun zaman suan sut iciyorsun olur. Ama orada zaman koymamislar.

June 25, 2015
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.