"Neki van öt idősebb testvére."

Fordítás:She has five older sisters.

4 éve

7 hozzászólás


misjoc

Miért brothers amikor testvér? A testvér sibling, a brother fiú testvér

4 éve

SndorKausi

Igen, én is így írtam. He has five older siblings. Nem fogadta el, jelentettem :-)

4 éve

misjoc

azért fura, mert amúgy tényleg brother-t szoktak mondani testvérre, de akkor legalább fogadja el a siblingset mert az sem helytelen, és írja oda másik megoldásnak

4 éve

MajaBohus

"he" is jó szerintem.

4 éve

DrBuboBubo

Hogy érted? Nálam ez a helyes fordítás: He has five older brothers.

4 éve

MajaBohus

Nekem nem fogadta el a He has five older brothers. A jó válasz szerinte: She has five older brothers.

4 éve

DrBuboBubo

Furcsa, mert az oldal tetején a férfi verzió szerepel. Viszont ilyen esetekben, amikor biztos vagy abban, hogy alaptalanul nem fogadja el a fordításodat a rendszer, akkor nyugodtan használd a "Hiba bejelentése" gombot.

4 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.