"The woman eats fruit."

Traducere:Femeia mănâncă fructe.

April 26, 2014

8 comentarii
Această discuție este blocată.


JohnnySwordsman

Fruit = fruct; Fruits = fructe. Fruit - singular; Fruits - plural. Therefore the translation for the above sentence is: "Femeia mănâncă fruct."


Dan_gloriosul

Regula generală este că pluralul de la fructe este tot fruit. Deci traducerea este corecta. Acum, daca dorim sa despicam firul in patru, exista anumite cazuri in care se poate utiliza "fruits" si anume atunci cand vorbim de mai multe specii de fructe: "apples, pears, and strawberries are fruits" Dar cand este vorba de mai multe fructe din aceeasi specie, pluralul este "fruit". Dar nu te bloca in astfel de detalii, caci engleza este plina de reguli care nu se respecta :-)


AddaAdri

Foarte bună explicația. Multumesc!


NicuGrigorcea

un fruct dar nu fructe


cristina72098

Eu stau pe duolingo o săptămână și este foarte ușor.


Pa-123-risRain

Pai, eu am "gresit" pentru ca scria FRUIT. FRUIT= fruct! Nu fructe. FRUITS= fructe. Deci, ce ar fi sa faceti din NOU acest ex. Bine echipa DUOLINGO?


YourIqueen22

Ea a spus fruits


SimonaVoic3

fruit = fruct fruits = fructe

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.