Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"The woman eats fruit."

Traducere:Femeia mănâncă fructe.

0
acum 4 ani

9 comentarii


JohnnySwordsman

Fruit = fruct; Fruits = fructe. Fruit - singular; Fruits - plural. Therefore the translation for the above sentence is: "Femeia mănâncă fruct."

8
Răspunde1acum 4 ani

Dan_gloriosul

Regula generală este că pluralul de la fructe este tot fruit. Deci traducerea este corecta. Acum, daca dorim sa despicam firul in patru, exista anumite cazuri in care se poate utiliza "fruits" si anume atunci cand vorbim de mai multe specii de fructe: "apples, pears, and strawberries are fruits" Dar cand este vorba de mai multe fructe din aceeasi specie, pluralul este "fruit". Dar nu te bloca in astfel de detalii, caci engleza este plina de reguli care nu se respecta :-)

14
Răspunde1acum 4 ani

geo140980

Multumesc pt precizare!

-3
Răspundeacum 3 ani

Borcica

Thank you!The fruits is corect

-4
Răspundeacum 3 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Citeste discutia de aici pe aceeasi tema.

-2
Răspundeacum 4 ani

NicuGrigorcea

un fruct dar nu fructe

0
Răspundeacum 3 ani

Giulia169436

Eu nu pot sa pronunt fruits

-1
Răspundeacum 3 ani

popaeva

Nici eu nu stiu

-1
Răspundeacum 2 ani

Marissa6d11

daca doriti traducere, e ,,femeia manaca fruct" daca doriti ADAPTARE TEXT, e ,,femeia mananca fructe" ce facem, de fapt ?

-3
Răspundeacum 3 ani