"Thewomaneatsfruit."

Traducere:Femeia mănâncă fructe.

acum 4 ani

4 comentarii


JohnnySwordsman

Fruit = fruct; Fruits = fructe. Fruit - singular; Fruits - plural. Therefore the translation for the above sentence is: "Femeia mănâncă fruct."

acum 4 ani

Dan_gloriosul

Regula generală este că pluralul de la fructe este tot fruit. Deci traducerea este corecta. Acum, daca dorim sa despicam firul in patru, exista anumite cazuri in care se poate utiliza "fruits" si anume atunci cand vorbim de mai multe specii de fructe: "apples, pears, and strawberries are fruits" Dar cand este vorba de mai multe fructe din aceeasi specie, pluralul este "fruit". Dar nu te bloca in astfel de detalii, caci engleza este plina de reguli care nu se respecta :-)

acum 4 ani

CorinaMari741507

No, if you want to say to singular you put,, a fruit''. Search on internet

cu 2 luni în urmă

NicuGrigorcea

un fruct dar nu fructe

acum 3 ani
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.