"Ĉu estis televidiloj en la unuaj jaroj de la lasta jarcento?"

Traducción:¿Había televisores en los primeros años del último siglo?

June 7, 2018

4 comentarios


AlexMartinezGT

¿"Lasta jarcento" solo puede significar "último siglo" o también "siglo pasado"?

June 7, 2018

Jorge.R.Nogueras

Al igual que en español, puede significar ambas: http://vortaro.net/#lasta

2 Okazinta ĵus antaŭe, en la parto de la pasintaĵo la plej proksima al ni: mi vizitis lin lastan Mardon; tia estis ĝis la lasta tempo la opinio de la E-istaroZ; sed en la lasta tempo aperis kelkaj cirkonstancojZ; la plej lastaj eltrovoj de la scienco; laŭ la lasta modo; lasthora informo.

June 7, 2018

AlexMartinezGT

Gracias.

June 17, 2018

Jorge.R.Nogueras

De nada. :-)

June 17, 2018
Aprende esperanto en solo 5 minutos diarios. Completamente gratis.