"У вас есть грибы или картошка?"

Çeviri:Mantar veya patatesiniz var mı?

June 8, 2018

16 Yorum
Tartışma kilitli.


Selman580240

Mantar neden çoğul


cem774565

İçin kelimesi nerede ki burda öyle olsun


SenSeiRofu

Doğru söylüyorsun ben karıştırmışim. За eki olur ise benim dediğim gibi olabilir. За eki bazı durumlarda için olarak kullanılır. . Bazen vurgu olarak kullanılır. Mesela (что за погода ) ; bu ne biçim bir hava.. Vurgu... (они шли друг за другом )Birbirlerini takip ettiler.


iltimasinci1

İçin kelimesi yok zaten burada "yada" kelimesi var. Ve yada kelimesi de "или" dir.


Nihad238381

Гриб (ы) mantarlar deyil?


LevenzQWE

Mantar çoğul olamazz


MeherremQa

За o kadarda önemli değilde у вас sizin demek Türkçe çevirisinde yalnışlık var


HasanBasri612670

Sizin mantarlariniz veya patatesiniz var mı?


Azeri_Salmanova

Mantarlar olmazmı


telegram-dtahb

Грибы tek başına mantar demektir.


Alexamariast

Türkçe çeviride hata var! Kelime üstüne грибы mantarlar olarak yazıyor ama o mantar kelimesini kabuk ediyor çoğul olani almasi gerekir!


Alexamariast

Bak sürekli гриб, грибы yazıp ikisinide mantar diye çeviriyor sonunda ы olan çoğul olmalı


DenizDn.

Duyduğun şeyi yaz diyor, rusca yazdim kabul etmedi


DMITRY311194

Morgenshtern feat элджей _ кадиллак_текст песни_ кадиллак это новый кадиллак делать деньги делать деньги б***т вот так е щить попал потущки на мне ще подружки цепи весят на папе копаем кеш лопатой и я как молодой пушкин

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.