1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "У вас есть грибы или картошк…

"У вас есть грибы или картошка?"

Çeviri:Mantar veya patatesiniz var mı?

June 8, 2018

13 Yorum


Selman580240

Mantar neden çoğul


iltimasinci1

Mantar çoğul değil patates çoğul


cem774565

İçin kelimesi nerede ki burda öyle olsun


SenSeiRofu

Doğru söylüyorsun ben karıştırmışim. За eki olur ise benim dediğim gibi olabilir. За eki bazı durumlarda için olarak kullanılır. . Bazen vurgu olarak kullanılır. Mesela (что за погода ) ; bu ne biçim bir hava.. Vurgu... (они шли друг за другом )Birbirlerini takip ettiler.


iltimasinci1

İçin kelimesi yok zaten burada "yada" kelimesi var. Ve yada kelimesi de "или" dir.


HasanBasri612670

Sizin mantarlariniz veya patatesiniz var mı?


Leventozbucak52

Mantar çoğul olamazz


MeherremQa

За o kadarda önemli değilde у вас sizin demek Türkçe çevirisinde yalnışlık var


DenizDn.

Duyduğun şeyi yaz diyor, rusca yazdim kabul etmedi


Azeri_Salmanova

Mantarlar olmazmı

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.