"У вас есть грибы или картошка?"

Çeviri:Mantar veya patatesiniz var mı?

June 8, 2018

7 Yorum


cem774565

İçin kelimesi nerede ki burda öyle olsun

October 19, 2018

SenSeiRofu

Doğru söylüyorsun ben karıştırmışim. За eki olur ise benim dediğim gibi olabilir. За eki bazı durumlarda için olarak kullanılır. . Bazen vurgu olarak kullanılır. Mesela (что за погода ) ; bu ne biçim bir hava.. Vurgu... (они шли друг за другом )Birbirlerini takip ettiler.

October 19, 2018

Selman580240

Mantar neden çoğul

November 7, 2018

leventino3

Aynen

January 15, 2019

leventino3

Mantar çoğul olamazz

January 15, 2019

leventino3

D

January 15, 2019

MeherremQa

За o kadarda önemli değilde у вас sizin demek Türkçe çevirisinde yalnışlık var

April 18, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.