1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Little girls read books."

"Little girls read books."

Çeviri:Küçük kızlar kitap okur.

April 26, 2014

6 Yorum


mukremin.duru

"küçük kızlar kitapları okurlar" cevabı olmaz mı


akgulturkmn

Books diyo neden kitaplari deyince kabul etmiyor ben bunu bilmiyirum


MelikeEsra1

Ya arkadaşlar ben sesli kısımları ingilizce olduğu gibi okuyorum. Ama yorumlarda hep türkçe okuduğunuzu ve olmadigini söylüyorsunuz. Türkçe denedim olmuyor. Ingilizce okuyun sesli kısımları :)❤


seyma304117

Atkadaşlar cumlenin sesi gelmiyor. Ayarlarimi kontrol ettim. Problem yok. Acaba dersler ilerleyince artik dinleme yapilmiyor mu ? Ama yinede dinlemeli soru cikti karsima. Anlamadim bu isten. Aydinlatirsaniz sevinirim


abidinaydin

çeviri yanlış, gerek kitap gerekse kızlar çoğul, dolayısıyla çeviri KÜÇÜK KIZLAR KİTAPLAR OKURLAR olmalıdır; Türkçe dil bilgisine göre


Semiraminta19

Ya ama ben biliyordum yanlışlıkla elim çarptı

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.