"Littlegirlsreadbooks."

Çeviri:Küçük kızlar kitap okur.

4 yıl önce

12 Yorum


mukremin.duru

"küçük kızlar kitapları okurlar" cevabı olmaz mı

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

olmaz, aşağıda bir kaç kişi cevap vermiş burada da detaylar https://www.duolingo.com/comment/1632177

3 yıl önce

MelikeEsra1

Ya arkadaşlar ben sesli kısımları ingilizce olduğu gibi okuyorum. Ama yorumlarda hep türkçe okuduğunuzu ve olmadigini söylüyorsunuz. Türkçe denedim olmuyor. Ingilizce okuyun sesli kısımları :)❤

1 yıl önce

akgulturkmn

Books diyo neden kitaplari deyince kabul etmiyor ben bunu bilmiyirum

4 yıl önce

Viforvendetta

"kitapları" olması için "the books" gerek.
"kızlar kitaplar okur" ise türkçede yanlış oluyor.
o yüzden "kızlar kitap okur"

4 yıl önce

emre.kenan

Bildiğim kadarı ile the olmadığı için kitapları olmaz

4 yıl önce

dCandan

Bu ornek icin birkac daha dogru cevap eklemelisiniz mesela kucuk kizlar kitaplar okurlar gibi

4 yıl önce

Viforvendetta

"küçük kızlar kitaplar okurlar" türkçede yanlış
"küçük kızlar kitap okurlar" olabilir ve bu da büyük ihtimal ekli.

4 yıl önce

Halusinasyon

ben de birkaç kız diye çevirdim kabul etmedi

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

bu cümlede "birkaç" anlamına gelen herhangi bir kelime yok

3 yıl önce

seyma304117

Atkadaşlar cumlenin sesi gelmiyor. Ayarlarimi kontrol ettim. Problem yok. Acaba dersler ilerleyince artik dinleme yapilmiyor mu ? Ama yinede dinlemeli soru cikti karsima. Anlamadim bu isten. Aydinlatirsaniz sevinirim

1 yıl önce

GkmenBolat

"Küçük kızlar kitapları okurlar" doğru olan bu. Sanırım bir hata var.

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.