"Onlar martta ziyarete gelecekler."

Çeviri:They will come in March for a visit.

4 yıl önce

6 Yorum


mgvn
mgvn

will neden kullanılmıyor ?

4 yıl önce

DoganErbah

Bazen geniş zaman gibi de kullanılabiliyor.

4 yıl önce

alsusa

"They ARE going to visit in March." Bence doğru. Ama program bunu da kabul etmedi.

4 yıl önce

Chotanak

They will visit in march olabilir mi? Yada they going to visit in march olabilir mi?

4 yıl önce

HlyazlemSa

They are going to visit in March neden kabul edilmedi

4 yıl önce

Halilbrahi46723

Gelecek dersen gelecek zaman olur. Gelir dersen geniş zaman olur. Gelecekler diye cümleyi verip ingilizce karşılığını geniş zamanda istemek saçma olmuş

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.