1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "It rains in March and April."

"It rains in March and April."

Çeviri:Mart ve nisanda yağmur yağar.

April 26, 2014

42 Yorum


Yucelkaratas

mart ve nisan yagmurludur da keza.


zeorkas

Rainy diyebilirdi yagmurluya karsilik olarak. Denemis.


dora480860

Yağmurlu olması için 'rainy' kelimesi kullanılmalı


MelihEnesT

Aynen abi ya senin yazdığını yazdık


leventagaoglu

"Mart ve nisan yağmurludur" de kabul edilebilir.


zeorkas

O zaman rainy demesi daha makbul olurdu.


cigdemm_kaymak21

İt yerine rainy demeli yoksa bu cevabi kabul etmek zorunda


spastikfare

"O mart ve nisanda yağar" nasıl kabul etmez


DefneKolay

"It rains"i kelime kelime çevirmeye kalkarsanız "o yağar" olur. Ancak bu bir kalıp. İngilizce'de bu şekilde kullanılıyor da olsa "it rains"in türkçe'si "yağmur yağar"dır


murat_fb_fb

"Nisan ve Mart'ta yağmur yağar". ifadesiyle "Mart ve Nisan'da yağmur yağar." ifadesi aynı anlamı taşır.Bu da kabul edilmeli...


ayseguldenbektas

Kelime sırasına dikkat etmelisiniz, programın yorum yapma kabiliyeti olmadığı için sıralama bozulunca yanlış olarak algılıyor..


aura.04

başına yağmur koymak zorunda mıyız rains dediğine göre yağmurdan bahsetmiyor? kar yağması içinde mi geçerli yani rains


Muratilgen1

Rain hem yağmur hem de yağmur yağması anlamındadır. Rainy =yağmurlu Rains = yağmur yağar vb. Kar için ise snow kullanılır. "It snows" gibi.


CNEYTAHMET

March ve April aylarinda yazildigi gibi " M " ve "A " harfleri buyuk harfle yazilir.Ayni sekilde; Mart ve Nisan aylarinin "M " ve "N " harfleri de buyuk harfle yazilir.O nedenle; Nisan'da diyerek apostrofla " Da " hecesini ayirmaniz gerekir.Benim cevabimin dogru oldugunu dusunuyorum.


GnKara

mart ve nisan yağışlıdır


nightkiss

Mart ve nisanın içinde yağmur yağar dedim kabul etmeliydi


Zembereck

"mart ve nisanları yağmur yağar" dedim kabul etmedi. apaçık hata var. mesela mart üzerinden orneklersek martda ile martları arasında fark yok. çünkü cümlede hangi mart olduğu belli olmadığı için yani her mart ayı belirtildiği için "ları" ekini kabul etmesi gerekiyor.


Ayeiek

It rains dediği için o yağar dedim kabul etmedi


AhmetDemir320131

Yağışlıdır da olabilmeli


AzizOCAKLI

Yagmurlar mart ve nisanda yagar neden olmuyor?


ByBrawe

Geniş zamanda fiile s takısı gelir


AliCanIk

Sadece mart ve nisanı küçük harfle yazdım diye kabul edilmemesi yanlış


beariq

ıt rains ? o yağmurlar değil mi hayır daha önceki alıştırmalarda it kullanmadığım için yanlış kabul edilen cümleler var şimdi çeviride iti kullanıyorum yanlış diyor ben mi yanlış yapıyorum *


Avors008

"ne yağar? kar değil yağmur, o yüzden YAĞMUR olduğunu belirtmelisin" ahahha


Gulsumcukk

Neden rains degilde it rains


YunusEmreD734869

yağmurlar mart ve nisanda yağar *?


burakbulaa

"Mart ve Nisan'da yağmurlar yağar"ı kabul etmesi gerekmez miydi?


BirceGler

mart ve nisanda yağar kabul edilmeli...yağmur olduğu nerede yazıyor.belkı dolu yagıyor


Terra-rossa-mia

Rain tek başına yağmur demek, rains çoğul olmaz mı yani yağmurlar anlamı katması gerekmez mi?


Hasankarl

Mart Nisan ayında yagmur var.


ALSENAKARA

Mart ve nisanda yağmur döktürür yazdım yanlışmış böyle olcakmış Mart ve nisanda yağmur yağar ikiside aynı anlama geliyo türkçede anlamadım çok saçmahiç korumayın şu duolingoyu


ozanglmzz

Mart ve nisan kapıdan baktirir kazma kürek yaktirir hadi çevir :)


GkhanYlmaz19

Burda "in" ne anlamda kullanmış yagma fiiliyle ilgili bisey yok cunku


BurjW.

Aylar ve yıllardan önce in kullanılır.


BurjW.

Aylar ve yıllardan önce in kullanılır.


Mihra24

PA74F3 kulüp kodum biz bu kulüpte çok rahatız.Haftada en az 20 puan yeter.


ebruli718536

Arkadaşlar, kulübüme katılmanızı öneririm. Kulüp kodum SZ4F3T ' dir, kulübümün ismi ise Duolingo Şampiyonları ' dır. Bekliyorum ve tekrardan öneriyorum


megastar33

It rains > Yağmur yağıyor (KALIP)

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.