Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"It rains in March and April."

Çeviri:Mart ve nisanda yağmur yağar.

4 yıl önce

39 Yorum


Yucelkaratas

mart ve nisan yagmurludur da keza.

4 yıl önce

zeorkas

Rainy diyebilirdi yagmurluya karsilik olarak. Denemis.

3 yıl önce

leventagaoglu

"Mart ve nisan yağmurludur" de kabul edilebilir.

4 yıl önce

zeorkas

O zaman rainy demesi daha makbul olurdu.

3 yıl önce

cigdemm_kaymak21

İt yerine rainy demeli yoksa bu cevabi kabul etmek zorunda

2 yıl önce

spastikfare

"O mart ve nisanda yağar" nasıl kabul etmez

3 yıl önce

DefneKolay

"It rains"i kelime kelime çevirmeye kalkarsanız "o yağar" olur. Ancak bu bir kalıp. İngilizce'de bu şekilde kullanılıyor da olsa "it rains"in türkçe'si "yağmur yağar"dır

3 yıl önce

murat_fb_fb

"Nisan ve Mart'ta yağmur yağar". ifadesiyle "Mart ve Nisan'da yağmur yağar." ifadesi aynı anlamı taşır.Bu da kabul edilmeli...

4 yıl önce

ayseguldenbektas
ayseguldenbektas

Kelime sırasına dikkat etmelisiniz, programın yorum yapma kabiliyeti olmadığı için sıralama bozulunca yanlış olarak algılıyor..

3 yıl önce

aura.04

başına yağmur koymak zorunda mıyız rains dediğine göre yağmurdan bahsetmiyor? kar yağması içinde mi geçerli yani rains

3 yıl önce

CNEYTAHMET

March ve April aylarinda yazildigi gibi " M " ve "A " harfleri buyuk harfle yazilir.Ayni sekilde; Mart ve Nisan aylarinin "M " ve "N " harfleri de buyuk harfle yazilir.O nedenle; Nisan'da diyerek apostrofla " Da " hecesini ayirmaniz gerekir.Benim cevabimin dogru oldugunu dusunuyorum.

3 yıl önce

AzizOCAKLI

Yagmurlar mart ve nisanda yagar neden olmuyor?

3 yıl önce

ByBrawe

Geniş zamanda fiile s takısı gelir

1 yıl önce

GnKara

mart ve nisan yağışlıdır

3 yıl önce

nightkiss

Mart ve nisanın içinde yağmur yağar dedim kabul etmeliydi

3 yıl önce

Zembereck

"mart ve nisanları yağmur yağar" dedim kabul etmedi. apaçık hata var. mesela mart üzerinden orneklersek martda ile martları arasında fark yok. çünkü cümlede hangi mart olduğu belli olmadığı için yani her mart ayı belirtildiği için "ları" ekini kabul etmesi gerekiyor.

3 yıl önce

Ayeiek

It rains dediği için o yağar dedim kabul etmedi

3 yıl önce

AhmetDemir320131

Yağışlıdır da olabilmeli

2 yıl önce

AliCanIk

Sadece mart ve nisanı küçük harfle yazdım diye kabul edilmemesi yanlış

2 yıl önce

beariq
beariq

ıt rains ? o yağmurlar değil mi hayır daha önceki alıştırmalarda it kullanmadığım için yanlış kabul edilen cümleler var şimdi çeviride iti kullanıyorum yanlış diyor ben mi yanlış yapıyorum *

2 yıl önce

Avors008

"ne yağar? kar değil yağmur, o yüzden YAĞMUR olduğunu belirtmelisin" ahahha

2 yıl önce

Gulsumcukk

Neden rains degilde it rains

2 yıl önce

AbdiAkarsu

Mal

2 yıl önce

YunusEmreD734869

yağmurlar mart ve nisanda yağar *?

2 yıl önce

burakbulaa

"Mart ve Nisan'da yağmurlar yağar"ı kabul etmesi gerekmez miydi?

2 yıl önce

BirceGler

mart ve nisanda yağar kabul edilmeli...yağmur olduğu nerede yazıyor.belkı dolu yagıyor

2 yıl önce

Terra-rossa-mia

Rain tek başına yağmur demek, rains çoğul olmaz mı yani yağmurlar anlamı katması gerekmez mi?

2 yıl önce

Hasankarl

Mart Nisan ayında yagmur var.

1 yıl önce

ALSENAKARA

Mart ve nisanda yağmur döktürür yazdım yanlışmış böyle olcakmış Mart ve nisanda yağmur yağar ikiside aynı anlama geliyo türkçede anlamadım çok saçmahiç korumayın şu duolingoyu

1 yıl önce

AyeNuholu

Ayni sey

1 yıl önce

ozanglmzz

Mart ve nisan kapıdan baktirir kazma kürek yaktirir hadi çevir :)

1 yıl önce

GkhanYlmaz19

Burda "in" ne anlamda kullanmış yagma fiiliyle ilgili bisey yok cunku

1 yıl önce

BurjW.

Aylar ve yıllardan önce in kullanılır.

6 ay önce

BurjW.

Aylar ve yıllardan önce in kullanılır.

6 ay önce

Mihra24

PA74F3 kulüp kodum biz bu kulüpte çok rahatız.Haftada en az 20 puan yeter.

9 ay önce

Muhammet8662

It ne anlamda

8 ay önce

ebruli718536

Arkadaşlar, kulübüme katılmanızı öneririm. Kulüp kodum SZ4F3T ' dir, kulübümün ismi ise Duolingo Şampiyonları ' dır. Bekliyorum ve tekrardan öneriyorum

7 ay önce

tahayaln6

Basiyom olmuyo

6 ay önce

megastar33

It rains > Yağmur yağıyor (KALIP)

5 ay önce