"Gehen Sie nach Hause!"

Çeviri:Evinize gidiniz!

June 10, 2018

10 Yorum


KorayCambu

Sizin evibiz diye bşr şfade yokken neden evinize gidiniz olarak çevirdiniz. Doğru çeviri eve gidiniz olmalı, düzeltilmesi lazım

June 10, 2018

humetin

Eve gidin (Kabul edilmiyor !) - Eve gidiniz.

September 16, 2018

enanasya

Eve gidiniz de kabul edilmedi. 6 ekim 2018

October 6, 2018

humetin

nach Hause gehen = Kişinin kendi evine gitmesi anlamında :)

October 6, 2018

MustafaOuz835032

Soru kalıbı gibi değil mi, biraz kafam karıştı. :|

January 1, 2019

humetin

Emir cümlesi...

January 1, 2019

MustafaOuz835032

ünlemden ipucu alınabilir. teşekkürler.

January 1, 2019

ErhanGkmen

Burada evinize ankami cikartan kelime Sie

January 8, 2019

humetin

nach Hause gehen = Kişinin kendi evine gitmesi anlamında :)

January 9, 2019

ArknTrkSygl

Eve gidiniz

March 27, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.