1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Kedi tabaktan yiyor."

"Kedi tabaktan yiyor."

Çeviri:Die Katze isst vom Teller.

June 11, 2018

8 Yorum


Malvras

Bildiğim kadariyla - insanlar için "essen" , hayvanlar için "fressen" kullanilir


SteffiBookworm

"essen" hayvanlar için de kullanılabilir. Özellikle bir tabaktan yemek gibi insan davranışlarını gösteriyorsa.


Baranrks

Auf dem Teller ile vom Teller aynı şeyler mi? Ve burada vom Teller yerine auf dem Teller kullanabilir miyiz?


humetin

auf : https://de.langenscheidt.com/deutsch-tuerkisch/auf

von : https://de.langenscheidt.com/deutsch-tuerkisch/von

von dem....= vom https://de.langenscheidt.com/deutsch-tuerkisch/von

Darf man vom Teller des Nachbarn probieren?

auf dem Teller

Wer weiß, wie man das Besteck nach einem Essen auf dem Teller platziert...


semra965401

Hallo.steffi Es ist manchmal sehr schwer umzudenken, umsetzen, ich möchte gerne mein Deutsch verbessern .aber das sieht so aus,,,kann man sagen hilft mir wirklich????anstrengend


baba400118

Aus teller olmaz mı

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.