"Kedi tabaktan yiyor."

Çeviri:Die Katze isst vom Teller.

5 ay önce

6 Yorum


humetin

essen oder fressen ?

5 ay önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

Bei Tieren ist beides möglich. Bei Menschen sollte man nicht fressen sagen. Es wäre sehr unhöflich.

5 ay önce

Malvras

Bildiğim kadariyla - insanlar için "essen" , hayvanlar için "fressen" kullanilir

2 ay önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

"essen" hayvanlar için de kullanılabilir. Özellikle bir tabaktan yemek gibi insan davranışlarını gösteriyorsa.

2 ay önce

Baranrks
Baranrks

Auf dem Teller ile vom Teller aynı şeyler mi? Ve burada vom Teller yerine auf dem Teller kullanabilir miyiz?

1 hafta önce

humetin

auf : https://de.langenscheidt.com/deutsch-tuerkisch/auf

von : https://de.langenscheidt.com/deutsch-tuerkisch/von

von dem....= vom https://de.langenscheidt.com/deutsch-tuerkisch/von

Darf man vom Teller des Nachbarn probieren?

auf dem Teller

Wer weiß, wie man das Besteck nach einem Essen auf dem Teller platziert...

1 hafta önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.