"Kedi tabaktan yiyor."

Çeviri:Die Katze isst vom Teller.

4 ay önce

4 Yorum


humetin

essen oder fressen ?

4 ay önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

Bei Tieren ist beides möglich. Bei Menschen sollte man nicht fressen sagen. Es wäre sehr unhöflich.

4 ay önce

Malvras

Bildiğim kadariyla - insanlar için "essen" , hayvanlar için "fressen" kullanilir

1 ay önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

"essen" hayvanlar için de kullanılabilir. Özellikle bir tabaktan yemek gibi insan davranışlarını gösteriyorsa.

1 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.