"Kedi tabaktan yiyor."

Çeviri:Die Katze isst vom Teller.

June 11, 2018

12 Yorum
Tartışma kilitli.


Malvras

Bildiğim kadariyla - insanlar için "essen" , hayvanlar için "fressen" kullanilir


SteffiBookworm

"essen" hayvanlar için de kullanılabilir. Özellikle bir tabaktan yemek gibi insan davranışlarını gösteriyorsa.


Baranrks

Auf dem Teller ile vom Teller aynı şeyler mi? Ve burada vom Teller yerine auf dem Teller kullanabilir miyiz?


humetin

auf : https://de.langenscheidt.com/deutsch-tuerkisch/auf

von : https://de.langenscheidt.com/deutsch-tuerkisch/von

von dem....= vom https://de.langenscheidt.com/deutsch-tuerkisch/von

Darf man vom Teller des Nachbarn probieren?

auf dem Teller

Wer weiß, wie man das Besteck nach einem Essen auf dem Teller platziert...


semra965401

Hallo.steffi Es ist manchmal sehr schwer umzudenken, umsetzen, ich möchte gerne mein Deutsch verbessern .aber das sieht so aus,,,kann man sagen hilft mir wirklich????anstrengend


humetin

essen oder fressen ?


SteffiBookworm

Bei Tieren ist beides möglich. Bei Menschen sollte man nicht fressen sagen. Es wäre sehr unhöflich.


baba400118

Aus teller olmaz mı


Zehranermi1

insanlarda yemek essen hayvanlarda fressen


amathist6

İsst değil frisst

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.