"Theseprogramsareforinternationalstudents."

Μετάφραση:Αυτά τα προγράμματα είναι για διεθνείς μαθητές.

πριν από 6 μήνες

4 σχόλια


Nena980027

Όταν στην εξήγηση της λέξεις students υπάρχουν δύο επιλογές (μαθητές, φοιτητές), γιατί βγάζετε λάθος την απάντηση φοιτητές;;;

πριν από 6 μήνες

jaye16
jaye16
Mod

Δεν είναι λάθος και είναι ήδη μια αποδεκτή μετάφραση. Όλα αυτά είναι αποδεκτά΄ "μαθητές, μαθητριες, φοιτητές, φοιτήτριες, σπουδαστές σπουδάστριες".

Μπορεί να είναι ένα τεχνικό λάθος. Παρακαλώ μπορείτε να το αναφέρετε εδώ; https://support.duolingo.com/hc/en-us/requests/new

Θα ήταν καλό αν είχατε ένα στιγμιότυπο οθόνης (screenshot).

πριν από 6 μήνες

Aikon17
Aikon17

Μαθητής, φοιτητής, σπουδαστής έχουν την ίδια έννοια

πριν από 4 μήνες

jaye16
jaye16
Mod

Όλα αυτά περιλαμβάνονται στις αποδεκτές μεταφράσεις. Παρακαλώ σημειώστε ότι απαιτείται πληθυντικός αριθμός..

[μαθητές/μαθήτριες/φοιτητές/φοιτήτριες/σπουδαστές/σπουδάστριες ].

πριν από 4 μήνες
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.