1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "Bu senin adın değil."

"Bu senin adın değil."

Çeviri:Это не твоё имя.

June 11, 2018

7 Yorum


ErenBlbl3

Зовут isim anlamina gelmiyor. Adlandırma olarak geçiyor. O yüzden мой зовут (benim adım) demeyiz меня зовут (Beni adlandırırlar) deriz. Eğer senin adın demek istiyorsak твоё имя (senin adın) deriz.


CemErel

"Это не тебя зовут" bu doğru değil mi?


Rusnam55

Dilde neden olmaz din gibi inanacaksin :)


communistlife

Duolingo neden ilk önce şahısları ve şahıslarla fiillerin işlenmesini öğretmeyerek konuya giriyor ki


ardagl6

тебя не так зовут olarak göstermisti

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.