"Inordertoapply,youhavetogoinperson."

Μετάφραση:Για να κάνεις αίτηση, πρέπει να πας αυτοπροσώπως.

πριν από 7 μήνες

5 σχόλια


PavlosChri4

Προκειμένου να κάνεις αίτηση, πρέπει κλπ

πριν από 7 μήνες

jaye16
jaye16
Mod

Προστέθηκε στις σωστές λύσεις. Ευχαριστούμε.

πριν από 7 μήνες

dimstath

Τι θα γίνει άλλοτε δέχεστε τις αντωνυμίες και άλλοτε όχι. Στα ελληνικά τα ρήματα μπορεί να μεταφραστούν και χωρίς αυτές.

πριν από 2 μήνες

MarsTheSoap
MarsTheSoap
Mod

Η πρόταση αυτή έχει καταχωρημένες ακριβώς 2.185 εναλλακτικές μεταφράσεις, τόσο με όσο και χωρίς τις αντωνυμίες. Στατιστικά, κάποια από αυτές θα πρέπει να ήταν και αυτή που πληκτρολογήσατε. Εμείς, ωστόσο δεν μπορούμε να δούμε τι απαντήσατε, επομένως θα πρέπει να μας πείτε τι ακριβώς γράψατε, για να δούμε αν ήταν μία από αυτές και υπήρχε ενδεχομένως κάποιο πρόβλημα τυπογραφικό ή γραμματικό στην απάντηση, ή αν θα χρειαστεί να προσθέσουμε και άλλες για να σας καλύψουμε. Ευχαριστούμε.

πριν από 1 μήνα

jaye16
jaye16
Mod

Γιατί δεν στέλνετε μια εικόνα οθόνης γιατί αν υπάρχει κάποιο τεχνικό πρόβλημα θέλουμε να το διορθώσουμε. Αν σας το ξαναβγάλει λάθος, παρακαλώ βγάλτε ένα στιγμιότυπο οθόνης (screenshot) με την απάντησή σας και τη διορθωμένη λύση που σας βγάζει, και στείλτε μας άλλο ένα σχόλιο.

HOW TO TAKE A SCREENSHOT https://techvalue.gr/screenshot-printscreen-ypologisth-.

πριν από 1 μήνα
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.