1. Foro
  2. >
  3. Tema: Esperanto
  4. >
  5. "Llevo puesto calcetines, no …

"Llevo puesto calcetines, no medias."

Traducción:Mi portas ŝtrumpetojn, ne ŝtrumpojn.

June 12, 2018

11 comentarios


Daniel597105

Cuál es la diferencia en medias y calcetines?


Jorge.R.Nogueras

Eso dependerá del país donde lo preguntes. :-)


Daniel597105

Pardonpetas mi volis diri "danko"


Carlos900967

Por qué no? Mi surhavi strumpetojn, ne strumpojn


Jorge.R.Nogueras

Porque tienes que conjugar el verbo ("surhavas").


Carlos900967

Aaa! ¡Perdón! que pregunta. gracias


valdisergi

Pues yo he puesto "surhavas" --conjugado-- y no me ha valido.


Jorge.R.Nogueras

Eso es correcto: repórtala.


Amiko608813

Mi surhavas sxtrumpetojn, ne sxtrumpojn, kaj ne pravas, cxi tio raportis kolegon ekde ses monatoj, sed Oni/Ili ne faris nenion. Kial raporti?

Aprende esperanto en solo 5 minutos diarios. Completamente gratis.