"Llevo puesto calcetines, no medias."

Traducción:Mi portas ŝtrumpetojn, ne ŝtrumpojn.

June 12, 2018

11 comentarios


Daniel597105

Cuál es la diferencia en medias y calcetines?

June 12, 2018

Jorge.R.Nogueras

Eso dependerá del país donde lo preguntes. :-)

June 12, 2018

Daniel597105

Danke

June 23, 2018

Daniel597105

Pardonpetas mi volis diri "danko"

June 23, 2018

Carlos900967

Por qué no? Mi surhavi strumpetojn, ne strumpojn

July 16, 2018

Jorge.R.Nogueras

Porque tienes que conjugar el verbo ("surhavas").

July 17, 2018

Carlos900967

Aaa! ¡Perdón! que pregunta. gracias

July 17, 2018

Jorge.R.Nogueras

De nada. :-)

July 17, 2018

valdisergi

Pues yo he puesto "surhavas" --conjugado-- y no me ha valido.

September 20, 2018

Jorge.R.Nogueras

Eso es correcto: repórtala.

September 20, 2018

Amiko608813

Mi surhavas sxtrumpetojn, ne sxtrumpojn, kaj ne pravas, cxi tio raportis kolegon ekde ses monatoj, sed Oni/Ili ne faris nenion. Kial raporti?

January 25, 2019
Aprende esperanto en solo 5 minutos diarios. Completamente gratis.