"Můj učitel pije rajčatovou šťávu."

Překlad:My teacher drinks tomato juice.

před 7 měsíci

2 komentáře


ludmilalud17

Proč je "tomato juice" bez clenu, ale ve větě 'můj bratr studuje na soukromé skole' je "private school" bez clenu? Doteď členy nechápu, stejně je nikdo nevyslovuje

před 7 měsíci

tatka_
tatka_

U nepočítatelných podstatných jmen se neurčité členy nepoužívají. Více si můžete nastudovat tady:

https://www.helpforenglish.cz/article/2006072901-cleny-v-anglictine-articles

https://www.anglictina-bez-biflovani.cz/cleny-v-anglictine

před 7 měsíci
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.