1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Ben köpeğimi yürütmeyi sever…

"Ben köpeğimi yürütmeyi severim."

Çeviri:I love to walk my dog.

April 27, 2014

16 Yorum


ElSah17

My dog olmasa ben yürümeyi severim gibi bişey oluyor ama sadece my dog gelince biranda nasıl yürütmeyi severim oluyor hiç anlamadım doğrusu


lotharnevi

Bu cümlede walk = yürütmek. Walk'in yürütmek anlamı da war.


OktayTolga1

Ama bu olmadi bence sacma.oldu yani. Burada kopegimk yurumegi severim.gibi oldu sanki


Lale188

sözlükte walk;yürüterek yormak diye bir anlamı daha varmış.


sibel196384

Walk :yürümek

TO walk yürümeyİ

❤️❤️I Love TO walk : ben yürümeyİseverim

❤️❤️ TO İki fiil arasına gelip anlam bağı kurmuş

ı love walk: ben severim yürümek. (saçma)

2021 Ramadan


sallamachar

"love/like doing" kalıbı genel olarak sevdiğimiz şeyleri anlatır. "love/like to do" ise bir tercih anlatır. Verilen cümleden tercih anlamı çıkarmaktansa genel sevme anlamı çıkarmak daha mantıklı olurdu.


BURAKKOPMA

cümle sırası neden böyle?


245no

Neden to walk oluyor?


myenes

Böyle bir kullanım söz konusu değil. Türkçe ifade edilen cümle ile İngilizce arasındaki anlam farkı bariz ortada.


Javad-Khanlari

Benim cevabım: "I love to take my dog to walk." ama kabul edilmiyor.


zgrZorlu

Walk ın gezdirmek anlamı da var


Aye95537

I like to walk with my dog desek olur mu.


huseyinsargin

Arkadaşlar şu İngilizcenin acizliğine bakın hele yürümek de walk yürütmek de walk bu ikisi aynı şey mi arkadaşlar


Buraksahindemir

Saçma bu cevabı hiç beğenmedim


Alp958944

Yanlış bu. Kim bilir başka ne yanlış şeyler öğretiyordur bize.


HseyinGk11

Google çeviriye sordum aynısını yazdı. Doğru demekki

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.