Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Neden yağmur yağmaz?"

Çeviri:Why does it not rain?

4 yıl önce

5 Yorum


falconblue

"It" olmadan ifade buyuk anlam dusuklugune ugrar mi

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

evet tamamen yanlis olur

4 yıl önce

aliavan1

Peki neden it kullanılıyor?

9 ay önce

altugcyhn

"why does not it rain" olması gerekmez mi?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

yok, ama kısaltınca öyle oluyor. yani ya "why doesn't it rain", ya da "why does it not rain".

4 yıl önce