1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "We have so much to offer."

"We have so much to offer."

Çeviri:Bizim teklif edecek o kadar çok şeyimiz var ki.

April 27, 2014

14 Yorum


AhmetKarak

Burada ki.. edatini nerden anliyoruz


falconblue

Bizde bu kadar cok teklif var


xoutoforderx

teklif edecek o kadar çok şeyimiz var kabul edilmedi burada ki'yi hangi kelime karşılıyor


maerdem

"Sunacağımız çok şey var" alternatiflerde olmalı...!!


beningilizce

bu cümleyi açıklayacak bilgili bir arkadaş yok mu?


alialper

ikram edecek yanliş mı


egeninefesi03

So ne anlama geliyor cümlede


goksel777

Bizim çok fazla teklifimiz var. Bunu kabul etmiyor. Enteresan


saidnursi

Şey things nerede


omerhan-2005

Bence bize bu kadar çok teklif var olmasi lazim olmadi


alican.dem

Herkes ki ye takilmis "sey" nerde diyen yok


O.Akkus

Arkadaşlar "ki" ye "şey"e takılmayın türkçe düşünürsek yanlıs yaparız. Burada have yani var anlaminda birde offer teklif etmek anlamında artik gerisi sizin kurgunuza kalmış birşey. Turkcede " Bizim teklif edecek o kadar çok var" diye bir cumle var mi tabikide yok bunu anlamlı hale getirmek icin "şey" ve "ki" baska bir kelime istesenizde koyamazsiniz isterseniz deneyin…


Kaya55555

Bizim sunacak o kadar cok teklifimiz var ki! Bu yanlış mi?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.