"We have bicycles."

Fordítás:Vannak kerékpárjaink.

April 27, 2014

6 hozzászólás


szanyizoltan

biciklieink?

April 27, 2014

benedek.mark

Van biciklink. - nem jo???

June 3, 2014

joye23

Többes számot kér.

June 7, 2014

skyone79

Ugyanezt irtam es szerintem jobb is mint a vannak kerekparjaink. Az olyan nyersnek hangzik.

July 31, 2014

dusiendre

a magyar HEJESÍRÁS szerint a bicikliink jó. Akkor meg miért NEM fogadja el?

December 6, 2014

JanosGrenc

nem hallható a többesszám s ragja

June 4, 2019
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.