A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"We have bicycles."

Fordítás:Vannak kerékpárjaink.

4 éve

10 hozzászólás


szanyizoltan

biciklieink?

4 éve

benedek.mark

Van biciklink. - nem jo???

4 éve

joye23
joye23

Többes számot kér.

4 éve

skyone79

Ugyanezt irtam es szerintem jobb is mint a vannak kerekparjaink. Az olyan nyersnek hangzik.

4 éve

6tyu

Szerintem is jó így is... legalábbis nekem ez is jelöli a tsz.-ot! :/

3 éve

hb433
hb433

bicajaink is lehetne megoldas

4 éve

dusiendre

a magyar HEJESÍRÁS szerint a bicikliink jó. Akkor meg miért NEM fogadja el?

3 éve

eminens2

Van biciklink. Elfogadja: 2018.03.28.

4 hónapja

vasvariistvan

Mert azt hiszem ez az igazi megoldás. Az angolnak ugyanis kötelező a biciklit többesszámba tenni a több tulajdonos (we) miatt. Nekünk azonban nem,mert így is azt jelenti amit mondani akar.

1 hónapja

Cseresznyeskert

ha a jó választ irom le miért nem fogadja el???

4 hónapja