"Where are you living?"

Traducere:Unde locuiești tu?

April 27, 2014

28 de comentarii


AndradaBurje

Nu merge si: ''Unde locuiti''?

April 27, 2014

fantomitzah

Am adaugat, mersi! Pentru traduceri lipsa sau gresite trebuie sa folosesti butonul de raport.

April 27, 2014

diana209999

Ba da. Pentru ca YOU inseamna si VOI dar si TU

May 2, 2016

Xname09

Care-i diferenta dintr-e: Unde locuiesti tu ? - Se accepta, Unde tu locuiesti ? - Nu se accepta.

May 8, 2016

tanyuca

Pentru ca unde tu locuiesti nu suna corect

December 1, 2017

mary960129

Poate "unde locuiesti tu?". Nu?

February 17, 2018

vall707

Ți se pare corect: Unde tu locuiești?

June 6, 2016

VladDracula

Da

January 10, 2018

EdaKurt4

Nu!

August 25, 2018

mesike_b

Oricum in exercitiul de ascultare este important sa scrii ce auzi nu alte variante si ce vrei sa auzi.

September 4, 2014

ecatetina2

Rty

November 6, 2016

dragosbucur1

De ce nu merge si traducerea " unde stai tu ? "

January 9, 2017

DianaCorporation

unde tu locuiesti?

gresit???

March 13, 2018

DianaCorporation

unde tu locuiesti? - la fel e corect!

March 25, 2018

microb84

Unde tu locuiesti?

June 4, 2014

fantomitzah

Varianta ta este incorectă în limba română.
Fie zicem ”Unde locuiești tu?”, fie ”Tu unde locuiești?”
Cuvântul ”unde” trebuie să stea lângă verb.

June 5, 2014

Andrew480689

Whats upp fantomitzah

August 22, 2017

ilny7

Unde tu traiesti - de ce este gresit?

May 10, 2017

Beatrice515389

Pe bune,mi-a pus intrebarea asta de 10 ori si nu am gresit de loc la ea,dar tot mi-o pune!

December 31, 2017

User20001

Nu merge unde locuiești tu ☹️☹️

December 8, 2018

PlesaMonic

Burje Andrada, nu merge : Unde locuiti pentru ca este la plural

October 10, 2015

geo323984

Wow ...iata ca a mers

January 30, 2016

andrandrusca

Ba merge şi cum a zis ea pentru că "you" înseamnă "tu" dar şi "voi".

May 3, 2016

yasca3

am zis unde locuiesti. ma obosesc prostiile astea. se intampla des sa-mi ceara diacritice. numai d-astea nu mai stateam.

February 25, 2016

bardamichael

de ce nu merge si "Unde este locuinta ta"?

March 23, 2016

k_rallyn

am refuzat de 2 ori exerciţiul de pronunţare, de ce nu-mi mai apare?

April 19, 2016

GicuMa

trebuie sa intri in setarile profilului si sa activezi din nou pronuntarea

May 13, 2016

k_rallyn

ms deja am aflat

May 13, 2016
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.