"Да, это свитер."

Çeviri:Evet, bu bir kazak.

June 14, 2018

9 Yorum


Kubilay226143

Ben burada "bir "ifadesini anlamadım

June 14, 2018

bsk.k

Ben de anlamadim ve onsuz da kabul ediliyor olmasi kafami karistirdi suan

June 19, 2018

sofiya11085

Bak şimdi" bu kazak" diyince sanki bir kazağı işaret ediyormuş gibi oluyorum ama "bu bir kazak "diyince onun ne olduğunu açıklamış oluyor

August 13, 2018

EsoSwizzle

Putin beni bekle

September 9, 2018

SiriusBlack99

Çok eğlenceli lannn :D

July 13, 2018

Mert237508

Harbi laaaan

August 8, 2018

elnar12345

Harbi den eylene eylene oyreniyorus hamd olsun

January 3, 2019

Selin981935

Harika bkhbbjggbg

September 2, 2018

hedeff

Bir kelimesini neden kullanmadik aciklar misiniz

November 11, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.