1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "Да, это свитер."

"Да, это свитер."

Çeviri:Evet, bu bir kazak.

June 14, 2018

22 Yorum


SiriusBlack99

Çok eğlenceli lannn :D


elnar12345

Harbi den eylene eylene oyreniyorus hamd olsun


Kubilay226143

Ben burada "bir "ifadesini anlamadım


menesiena

Ben de anlamadim ve onsuz da kabul ediliyor olmasi kafami karistirdi suan


sofiya11085

Bak şimdi" bu kazak" diyince sanki bir kazağı işaret ediyormuş gibi oluyorum ama "bu bir kazak "diyince onun ne olduğunu açıklamış oluyor


AilaAslanli

Bu bir kazak "Ето один свитер" diye tercuma oluyor.Aslinda sadece puan icin rusca turkce yapdim zaten ruscayi cocukluktan biliyorum.Bide cok merak etdim duonun sacma cumlelerini


hedeff

Bir kelimesini neden kullanmadik aciklar misiniz


bahar_PJ

Evet bir kazak yaptım olmadı arasında nasıl fark var bu


zehra559044

Sen cümlede "yaptım" kelimesini gördün mü


BayramKara748105

Ben bu kelimesini kullanmadım mk


BuraAltun

Da yı deh diye mi okudu o ?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.