1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "What is the cause of all thi…

"What is the cause of all this?"

Çeviri:Bütün bunların sebebi nedir?

April 27, 2014

7 Yorum


Esenkaya20

neden cause of all these demedik


serkan965921

All kullanıldığında çoğul anlamı katmış.


ZeynepIsTheQueen

Bunların hepsinin sebebi ne yazmıştım, kabul etmedi.


WatchAndLearn

neden these kullanmadık?


Anzorey

Neden these değil de this kullanıldı


TanEr767552

all sız these kulanılır deme


nihal.a

What are the cause of all these? olmaz mı?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.