1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Onların eğitimleri çok öneml…

"Onların eğitimleri çok önemlidir."

Çeviri:Their education is very important.

April 27, 2014

10 Yorum

Konu önem sırasına göre

tgoktas38

Niye Training olmuyor?

November 23, 2014

mahmut355292

Neden "training" kabul edilmiyor?

May 15, 2019

Faruk_Kaya

Burdako yardimici fiil are olmasi gerekmiyor mu ?

April 27, 2014

Selcen_Ozturk

education tekil olduğu için is, are çoğullar için kullanılır

April 27, 2014

Faruk_Kaya

anladım çevirisinde çoğul olduğu için are konulması gerktiğini düşündüm

April 27, 2014

RamazanGurbuz

Very yerine too neden kullanılamıyor acaba?

May 21, 2014

GokhanCK

The educations of them are very important sizce yanlis mi?

May 24, 2014

omerfarukdem

education sayılamaz ''education of them is very important

November 29, 2014

ironriver

benimde aklıma geldi ...konuşurken olur gider bence...:)

January 28, 2019

KPrxFoVG

neden Their educations are very important yanlış?

June 27, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.