1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Onların eğitimleri çok öneml…

"Onların eğitimleri çok önemlidir."

Çeviri:Their education is very important.

April 27, 2014

17 Yorum


farukkaya.54

Burdako yardimici fiil are olmasi gerekmiyor mu ?


Selcen_Ozturk

education tekil olduğu için is, are çoğullar için kullanılır


farukkaya.54

anladım çevirisinde çoğul olduğu için are konulması gerktiğini düşündüm


RamazanGurbuz

Very yerine too neden kullanılamıyor acaba?


tgoktas38

Niye Training olmuyor?


erdem286834

Training alıştırma, eğitim education


KPrxFoVG

neden Their educations are very important yanlış?


erdem286834

Very yerine too kullanmanın nesi yanlış?


SonglKiraz1

Too gereğinden fazla anlamını verir


GokhanCK

The educations of them are very important sizce yanlis mi?


ironriver

benimde aklıma geldi ...konuşurken olur gider bence...:)


omerfarukdem

education sayılamaz ''education of them is very important


mahmut355292

Neden "training" kabul edilmiyor?


Nazan34223

Ben are koyulmalı diye düşündüm


Twichery

their education is too important neden olmuyor.


asliths

very yerine too neden kabul edilmiyor?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.