1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Özellikle bir aileyle"

"Özellikle bir aileyle"

Çeviri:Especially with a family

April 27, 2014

14 Yorum


hilal___lcy

Especially yerine specially neden olamaz?


riseofga

A yerine one yazdim kabul etmedi ne sacmaliktir bu


kirmizikedi

one genellikle sayma olarak kullanıldığı için sıfat olarak "a" kullanılır da. asıl sorun neden especially oluyor da specially olmuyor?


KamerAtaso

çünkü oradaki (bir) sayısal bir değil herhangi bir anlamına gelen sözcük ve o nedenle (a) olması gerekir. sonra gelen sözcüğün ilk harfi sesli harf olsaydı (an)olacaktı


bayan_ingilizce

Bir kelimesini özellikle sayı olarak belirtseydin one kullanırdın ama burada bir aile demiş yani her zaman insanların kullandığı düz kullanım. Vurgusız.


Emre487229

Neden specially olmuyo ?


KamerAtaso

• Especially with a family
Benim özellikle bir aile ile

•specially with a family
Benim özel bir aile ile


emre537303

partycularly'nin farkı ne


Mehmet358126

a family yerine one family neden olmaz?


refikatakan

Specially olmaz mı?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.