1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Özellikle bir aileyle"

"Özellikle bir aileyle"

Çeviri:Especially with a family

April 27, 2014

9 Yorum


hilal___lcy

Especially yerine specially neden olamaz?

April 27, 2014

riseofga

A yerine one yazdim kabul etmedi ne sacmaliktir bu

July 26, 2014

MuratBicer

aynen ben de

February 15, 2015

kirmizikedi

one genellikle sayma olarak kullanıldığı için sıfat olarak "a" kullanılır da. asıl sorun neden especially oluyor da specially olmuyor?

February 24, 2016

Emre487229

Neden specially olmuyo ?

July 21, 2015

Yusu123f
August 10, 2016

tuganberk1

berbar5tttt

August 27, 2016

emre537303

partycularly'nin farkı ne

November 18, 2017

roxy704389

Eglenceli

November 27, 2017
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.