Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Özellikle bir aileyle"

Çeviri:Especially with a family

4 yıl önce

9 Yorum


hilal___lcy

Especially yerine specially neden olamaz?

4 yıl önce

riseofga
riseofga

A yerine one yazdim kabul etmedi ne sacmaliktir bu

4 yıl önce

MuratBicer

aynen ben de

3 yıl önce

kirmizikedi

one genellikle sayma olarak kullanıldığı için sıfat olarak "a" kullanılır da. asıl sorun neden especially oluyor da specially olmuyor?

2 yıl önce

Emre487229

Neden specially olmuyo ?

3 yıl önce

Yusu123f
2 yıl önce

tuganberk1

berbar5tttt

1 yıl önce

emre537303

partycularly'nin farkı ne

8 ay önce

roxy704389

Eglenceli

8 ay önce