1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Ben bir örümceğim."

"Ben bir örümceğim."

Çeviri:I am a spider.

April 27, 2014

76 Yorum


BurakGzaa

Olmamasi dogal sen diyorsun ki ben örümceğim orada diyorki i am a spider yani ben bir örümceğim (a) takisina dikkat et


bercag

Çünkü bir diyor orda


Didoss

I am a spider olması gerekir . :-)


Bety_Asly

I am A spider:Ben BİR örümceğim "A" var dikkat ⚠ et.


havin349344

Senin dedigin cumlenin anlami "ben örümceğim" ama bize soylenen cumlenin anlami "ben bir örümceğim"


Elif121802

cunku bir örümceksin bir yazdigim sayi olarak


Yusra.kedi.01

Örümcek adam var tağammı susun artk.d.dd.


mehmet4710

the sanırım sadece nesnelerde kullanılır bi de the yazman gerekmez ki :D


umurbatut

Yenimi anladın


ipekokten

aynn yazmak gerek yok :D


Elif121802

afedersiniz ama yukarıda adamlarin sorulari ve cevaplari var siz yine ayni soruyu yaziyorsunuz


nisanur207986

Konuşan örümcek, telefona uygulama yapıp kendisini de koyan örümcek... Nerde lan bu üstün zekâ?


Ediz8687

I am batmannnnnn ne spideri


beratefe123

Bir a harfi yedi bizim lingotu :D


z.kenpachi

örümcek adamın repliği sanırım.


rahime747608

Bu kasıtlı mi yapiliyor aceba ben bir orumcegim cumlesi en cok soruldu sinir bozucu bisey.


sawashian

‘Ben bir örümcek kafalıyım‘ dedirtmediklerine dua edelim ;))


alisya1665

Am ne a ne ikiside aynı bence


newahsp

Am is are daki am o. A ise bir anlamını taşır ikisi çok farklı şeyler


onk3

QwertyuiopasdfghjklZxcvbn,_ .


onk3

Salak Bunu Mu Okudun


Anyela625130

I am a spider olacakk


ECE152376

I am a spider oluyor ben yaptım dogruydu bence sen yazamadın rabia-rabia


Baak98740

Artik I am a spider cumlesinden gina geldi yeminlen


sena690953

Ben bir orumcegim dostlar.


qwert789456

ben büyük harfle yazdım kabul etmedi


dilay2090

I AM SPİDER YAZDIM ama I am a spider olcakmış


al1mert

Baba! Bana her sey olabilirsin demisti bende bir orumcek oldum asadsads


lideryusuf

I büyük yazılmasada olur. a olmasada olur. ne biçim şey?!


lideryusuf

a zorunlu muuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu


lideryusuf

Neredeyse doğru! ı am a spider. ı. doğrusu = I ne fark var bide neredeyse doğru diyooooooo


FerhanAkko

I am (a) spider dedim olmadı neden?


KitapAvcs

I am spider-man. Really.


RownikaL

Ben bir örümcek adamım yazdım kabul etmedi programda işi biliyo :P


MyDaddyBieber

I am a spider women xlsosjdh


Orgillan

Batman götmesin kıskanır


Endoplazmikreti

am orda neyi vurguluyor. I tek başına yetmez mi sonucda geniş zaman kullanıyoruz


nisaaa58

Ha I am spider yazmışsın ha I am a spider ne farkı var


AsudeAslan

Yav I olmasa kıyamet kopmaz ya


ramazanakbulut0

ben ynışlıkla filmin etkisinden spiderman yazdım :)


MelissaGok1

I am spider dedim yanlış dedi ı am a spider mış biri varmış ama diğerlerinde jabul ediyo


PelinTahta1

Doğru yazıyorum atlamalı sınavda yanlış diyo


ElifMjdeci

Neden ı am spider olmuyor?


mehemmet

Amina koyayim bunun


Kemal735486

Bişi sorcam I am demek benim demek değilmi bizim bu cümlede I dememiz gerkmiyormuydu I am a spider diyince Benim bir örümceğim olmuyormu kafam karıştı


Halexstrasza

I am ne zamandan beri benim demek oldu?


ahmetfrat4

Söz gelimi her şey olsnilir.


osmanYlmaz375962

İ a spider ben bir örümceğim degilmi İ am a spider ben bir örümcektim olmuyormu..biri yardimci olursa eyi olur


Onur419788

By Mr Peter parker


10_ur

Hayvan olduğu için "an" olması gerekmiyor mu?


newahsp

hayır an veya a olması hayvan olup olmamasıyla ilgili değil. an olması için hayvan isminin sesli bir harfle başlaması gerek. a olması için de sessiz. o yüzden "a spider" denir.


perihan186296

Bize ben bir õrūmceģim yazdirmalari hoş değil


epistofil

Hayvanlar konusunu işlerken Ben bir örümceğim cümlesinden daha iyi örnek bulamamışlar mı acaba bu nasıl bir örnek çok merak ediyorum bu örnekler sadece Türkçe konuşan kullanıcılara özel mi yapılmış Yoksa diğer dillerde de aynı şekilde Ben bir örümceğim Ben bir eşeğim Ya da ben bir ayıyım diye yazıyor mu


Aelya152417

I am a spider Man yazasım geldi


guven555818

I am spirderman yazdim oldu


Mehemmed085

Neden I a sipder olmuyor I ben demek diyilmi?


newahsp

evet, i ben demek ama am-is-are kullanman gerekli. i am a spider.


ewal721767

I am bear i niye kabul etmedi


Halenur2020

Selam ben yapabildim ya siz ;)


bunehocam

am kelimesinin kuralını nereye geleceğini söyler misiniz


Eren565929

Ben I'm one spider yazdım ama yanlış cıktı bunun nedeni ne


ASGandSans

Ben bir örümceğim dedirten oyun?


Geno.Sans

Yo mathor fakır niga biçes Yo mother fucker nigga bitches


hasaneners

bir örümcek konuşamaz saçma

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.