Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ben bir örümceğim."

Çeviri:I am a spider.

4 yıl önce

62 Yorum


rabia-rabia

I am spider olmuyor

3 yıl önce

BurakGzaa

Olmamasi dogal sen diyorsun ki ben örümceğim orada diyorki i am a spider yani ben bir örümceğim (a) takisina dikkat et

3 yıl önce

sudenurkay5

çok haklı

5 ay önce

bercag

Çünkü bir diyor orda

3 yıl önce

Didoss

I am a spider olması gerekir . :-)

3 yıl önce

mukaddes13

oolmaz çünkü a yok

3 yıl önce

Elif121802

cunku bir örümceksin bir yazdigim sayi olarak

6 ay önce

Yusra.kedi.01

Örümcek adam var tağammı susun artk.d.dd.

2 yıl önce

mehmet4710

the sanırım sadece nesnelerde kullanılır bi de the yazman gerekmez ki :D

4 yıl önce

umurbatut

Yenimi anladın

3 yıl önce

ZHE_ZBK

Hııı

3 yıl önce

ipekokten

aynn yazmak gerek yok :D

3 yıl önce

z.kenpachi

örümcek adamın repliği sanırım.

3 yıl önce

alisya1665

Am ne a ne ikiside aynı bence

3 yıl önce

CapknFasulye

I am a Dabbe

2 yıl önce

onk3

QwertyuiopasdfghjklZxcvbn,_ .

2 yıl önce

onk3

Salak Bunu Mu Okudun

2 yıl önce

ECE152376

I am a spider oluyor ben yaptım dogruydu bence sen yazamadın rabia-rabia

2 yıl önce

Baak98740

Artik I am a spider cumlesinden gina geldi yeminlen

2 yıl önce

sena690953

Ben bir orumcegim dostlar.

2 yıl önce

qwert789456

ben büyük harfle yazdım kabul etmedi

2 yıl önce

dilay2090

I AM SPİDER YAZDIM ama I am a spider olcakmış

2 yıl önce

al1mert

Baba! Bana her sey olabilirsin demisti bende bir orumcek oldum asadsads

2 yıl önce

lideryusuf

I büyük yazılmasada olur. a olmasada olur. ne biçim şey?!

2 yıl önce

lideryusuf

a zorunlu muuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

2 yıl önce

lideryusuf

Neredeyse doğru! ı am a spider. ı. doğrusu = I ne fark var bide neredeyse doğru diyooooooo

2 yıl önce

SEFAALPERE

İ am a spider

2 yıl önce

FerhanAkko

I am (a) spider dedim olmadı neden?

2 yıl önce

KitapAvcs

I am spider-man. Really.

2 yıl önce

RownikaL

Ben bir örümcek adamım yazdım kabul etmedi programda işi biliyo :P

2 yıl önce

MyDaddyBieber

I am a spider women xlsosjdh

2 yıl önce

Orgillan

Batman götmesin kıskanır

2 yıl önce

Endoplazmikreti

am orda neyi vurguluyor. I tek başına yetmez mi sonucda geniş zaman kullanıyoruz

2 yıl önce

nisaaa58

Ha I am spider yazmışsın ha I am a spider ne farkı var

2 yıl önce

RemVarol11

Bir ah evet

2 yıl önce

AsudeAslan

Yav I olmasa kıyamet kopmaz ya

2 yıl önce

ramazanakbulut0

ben ynışlıkla filmin etkisinden spiderman yazdım :)

2 yıl önce

MelissaGok1

I am spider dedim yanlış dedi ı am a spider mış biri varmış ama diğerlerinde jabul ediyo

2 yıl önce

PelinTahta1

Doğru yazıyorum atlamalı sınavda yanlış diyo

2 yıl önce

AhmetFurka419974

Ay-em- e sıpaydır

2 yıl önce

AliCanGRLD1

Spider mannn

2 yıl önce

ElifMjdeci

Neden ı am spider olmuyor?

2 yıl önce

mehemmet

Amina koyayim bunun

2 yıl önce

bayram598067

I am a bear

2 yıl önce

Kemal735486

Bişi sorcam I am demek benim demek değilmi bizim bu cümlede I dememiz gerkmiyormuydu I am a spider diyince Benim bir örümceğim olmuyormu kafam karıştı

2 yıl önce

nisanur207986

Konuşan örümcek, telefona uygulama yapıp kendisini de koyan örümcek... Nerde lan bu üstün zekâ?

1 yıl önce

Recep8602

Merhaba millet

1 yıl önce

EnginTunca2

güzel ve doğru

1 yıl önce

ahmetfrat4

Söz gelimi her şey olsnilir.

1 yıl önce

Ediz8687

I am batmannnnnn ne spideri

1 yıl önce

Elif121802

afedersiniz ama yukarıda adamlarin sorulari ve cevaplari var siz yine ayni soruyu yaziyorsunuz

6 ay önce

hakni28

The yazdım olmadi neden

4 yıl önce

AhmetBilalS.

I m a spider dedim yanlış dedi

3 yıl önce

12Yagmur12

I'm olcaktı o I m değil

3 yıl önce

beratefe123

Bir a harfi yedi bizim lingotu :D

3 yıl önce

rahime747608

Bu kasıtlı mi yapiliyor aceba ben bir orumcegim cumlesi en cok soruldu sinir bozucu bisey.

3 yıl önce

sawashian
sawashian

‘Ben bir örümcek kafalıyım‘ dedirtmediklerine dua edelim ;))

2 yıl önce

Anyela625130

I am a spider olacakk

2 yıl önce

nazlflash

I'm a spiderman

1 yıl önce

sultangirl1

Bu ne yha tuhaf

1 yıl önce

osmanYlmaz375962

İ a spider ben bir örümceğim degilmi İ am a spider ben bir örümcektim olmuyormu..biri yardimci olursa eyi olur

9 ay önce

Onur419788

By Mr Peter parker

1 ay önce