"Ben bir örümceğim."

Çeviri:I am a spider.

April 27, 2014

26 Yorum
Tartışma kilitli.


BurakGzaa

Olmamasi dogal sen diyorsun ki ben örümceğim orada diyorki i am a spider yani ben bir örümceğim (a) takisina dikkat et


nisanur207986

Konuşan örümcek, telefona uygulama yapıp kendisini de koyan örümcek... Nerde lan bu üstün zekâ?


Elif121802

afedersiniz ama yukarıda adamlarin sorulari ve cevaplari var siz yine ayni soruyu yaziyorsunuz


rahime747608

Bu kasıtlı mi yapiliyor aceba ben bir orumcegim cumlesi en cok soruldu sinir bozucu bisey.


sawashian

‘Ben bir örümcek kafalıyım‘ dedirtmediklerine dua edelim ;))


alisya1665

Am ne a ne ikiside aynı bence


newahsp

Am is are daki am o. A ise bir anlamını taşır ikisi çok farklı şeyler


Kemal735486

Bişi sorcam I am demek benim demek değilmi bizim bu cümlede I dememiz gerkmiyormuydu I am a spider diyince Benim bir örümceğim olmuyormu kafam karıştı


Halexstrasza

I am ne zamandan beri benim demek oldu?


ahmetfrat4

Söz gelimi her şey olsnilir.


osmanYlmaz375962

İ a spider ben bir örümceğim degilmi İ am a spider ben bir örümcektim olmuyormu..biri yardimci olursa eyi olur


OnurVuraL06

By Mr Peter parker


10_ur

Hayvan olduğu için "an" olması gerekmiyor mu?


newahsp

hayır an veya a olması hayvan olup olmamasıyla ilgili değil. an olması için hayvan isminin sesli bir harfle başlaması gerek. a olması için de sessiz. o yüzden "a spider" denir.


perihan186296

Bize ben bir õrūmceģim yazdirmalari hoş değil


[aktif olmayan kullanıcı]

    Hayvanlar konusunu işlerken Ben bir örümceğim cümlesinden daha iyi örnek bulamamışlar mı acaba bu nasıl bir örnek çok merak ediyorum bu örnekler sadece Türkçe konuşan kullanıcılara özel mi yapılmış Yoksa diğer dillerde de aynı şekilde Ben bir örümceğim Ben bir eşeğim Ya da ben bir ayıyım diye yazıyor mu


Fabe_Fatih

    Ben arada canım sıkılınca örümcek adam filimine gönderme yaparak "I am a spider-man!” diyorum. Ayrıca böyle bir örnek görmek beni gülümsetti. Sizi niye bu kadar rahatsız ediyor anlamıyorum doğrusu. Zaten ben yaklaşık yarım yıldır duolingo kullanıyorum ve ben bir eşşeğim diye bi örnek hiç görmedim.


YASER44

    Niz orumcek degilizki


KaraBayku

    Cooğumuz ayni problemi yaşıyoruz hep "a" ni unutuyoruz


Havva200598

    Örümcek adamı bilmeyen de. . ne biliyim


ArdaToprak12

    A bir demek bunu unutmayın


khanflix

    im a spider yazdım yanlış kabul etti


MiroKarako

    l am a spider degilmi


Danika_Dakika

    l am a spider

    Bu doğru değil. Cümlenizdeki birinci harf küçük L'dir.

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.