Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"The girl heard a bird."

Çeviri:Kız bir kuş sesi duydu.

4 yıl önce

5 Yorum


AhmetKarak

Kiz bir kus duydu yanlis mi. Burada the yok ki belirli olsun.

4 yıl önce

aoyilmaz

Anlam olarak kuş sesi daha uygun olmaz mıydı?

4 yıl önce

F.KARA

"kız bir kuşu duydu " kabul ediyor fakat sistemin önerdiğini ben kabullenmedim. "kuşun sesi " ?1!

3 yıl önce

DenizKama

Bu nasıl bir cümle bee Allah Ya Rabbi... İngililer kuş sesi duymayı 'Kuş duydu' olarak mı kullanıyorlar. 'Kuş(u) duydu' da değil haaa 'Kuş duydu'. Ge!

1 yıl önce

SevgihanKy

Kız bir kuş işitti

1 yıl önce