1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Evin etrafında"

"Evin etrafında"

Çeviri:Around the house

April 27, 2014

14 Yorum


kablll

Around of the house?


erdal43

"Around the home" neden sayilmadi :(


BARIS_KARAMAN

Bildiğim kadarıyla, home: yurt, yuva anlamında. Eğer binayı kastediyorsak house kelimesini kullanmak gerekiyor.


Enes_UiO

Home yuva, aile gibi kavramları karşılarken house ise daha çok bina, yapı gibi sözcüklere karşılık gelir.


enversamet

Home neden olmuyor


akas91

Around of neden olmuyor ?


terimjr

("Evim evim guzel evim": "home home sweet home") ("evi satacagim": "i will sell the house") "i will sell the home" diyemeyiz yani. "Home"un durumu daha soyut. Yanlisim varsa duzeltiniz.


harruerro

Aslında Home evin içini, House ise iç dış olarak bütün evi ima ediyor ve Around the kalıbı olunca Of a ihtiyac duymuyor onun için Around the house yazmak yeterli oluyor ama The lord of the house deseydik burada of kullanmak lazım olurdu çünkü kullanmazsak The lord the house şeklinde cümle bozuk olurdu. İngilizlerin kullanım kalıbına göre düşünmek lazım.


harruerro

Home ile house arasındaki fark ev ile bark arasındaki fark gibidir


ibraa23

Ya beyler şu home yi birakin artik ya house demek cok mu zor


bilalaltan

Anlaşılan kimseden cevap yok.


ahmetilhan1

Home ve house arasındaki fark nedir? Bazen kabul ediyor bazen kabul etmiyor?


umitkutlar

house is around ya da home is around needs olmuyor


Yasemin191816

How about doing some English training together. Come on my group UENHKV

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.