"Evin etrafında"

Çeviri:Around the house

April 27, 2014

14 Yorum

Önce en önemli yazışma dizisi

kablll

Around of the house?

May 26, 2014

erdal43

"Around the home" neden sayilmadi :(

April 27, 2014

BARIS_KARAMAN

Bildiğim kadarıyla, home: yurt, yuva anlamında. Eğer binayı kastediyorsak house kelimesini kullanmak gerekiyor.

July 14, 2019

enversamet

Home neden olmuyor

October 19, 2014

Enes_UiO

Home yuva, aile gibi kavramları karşılarken house ise daha çok bina, yapı gibi sözcüklere karşılık gelir.

August 27, 2016

akas91

Around of neden olmuyor ?

May 16, 2014

terimjr

("Evim evim guzel evim": "home home sweet home") ("evi satacagim": "i will sell the house") "i will sell the home" diyemeyiz yani. "Home"un durumu daha soyut. Yanlisim varsa duzeltiniz.

January 6, 2015

Ha.run

Home ile house arasındaki fark ev ile bark arasındaki fark gibidir

April 12, 2015

Ha.run

Aslında Home evin içini, House ise iç dış olarak bütün evi ima ediyor ve Around the kalıbı olunca Of a ihtiyac duymuyor onun için Around the house yazmak yeterli oluyor ama The lord of the house deseydik burada of kullanmak lazım olurdu çünkü kullanmazsak The lord the house şeklinde cümle bozuk olurdu. İngilizlerin kullanım kalıbına göre düşünmek lazım.

July 10, 2018

ibraa23

Ya beyler şu home yi birakin artik ya house demek cok mu zor

August 24, 2019

bilalaltan

Anlaşılan kimseden cevap yok.

October 24, 2014

ahmetilhan1

Home ve house arasındaki fark nedir? Bazen kabul ediyor bazen kabul etmiyor?

March 22, 2015

umitkutlar

house is around ya da home is around needs olmuyor

August 4, 2015

Yasemin191816

How about doing some English training together. Come on my group UENHKV

July 16, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.