Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Evin etrafında"

Çeviri:Around the house

4 yıl önce

13 Yorum


kablll

Around of the house?

4 yıl önce

erdal43

"Around the home" neden sayilmadi :(

4 yıl önce

enversamet

Home neden olmuyor

3 yıl önce

akas91

Around of neden olmuyor ?

4 yıl önce

Enes_UiO

Home yuva, aile gibi kavramları karşılarken house ise daha çok bina, yapı gibi sözcüklere karşılık gelir.

1 yıl önce

iamnotabot

("Evim evim guzel evim": "home home sweet home") ("evi satacagim": "i will sell the house") "i will sell the home" diyemeyiz yani. "Home"un durumu daha soyut. Yanlisim varsa duzeltiniz.

3 yıl önce

Harun571

Home ile house arasındaki fark ev ile bark arasındaki fark gibidir

3 yıl önce

bilalaltan

Anlaşılan kimseden cevap yok.

3 yıl önce

ahmetilhan1

Home ve house arasındaki fark nedir? Bazen kabul ediyor bazen kabul etmiyor?

3 yıl önce

umitkutlar

house is around ya da home is around needs olmuyor

3 yıl önce

zeyyneppp

Of kullanmak gerekmezmi

1 ay önce

Harun571

Aslında Home evin içini, House ise iç dış olarak bütün evi ima ediyor ve Around the kalıbı olunca Of a ihtiyac duymuyor onun için Around the house yazmak yeterli oluyor ama The lord of the house deseydik burada of kullanmak lazım olurdu çünkü kullanmazsak The lord the house şeklinde cümle bozuk olurdu. İngilizlerin kullanım kalıbına göre düşünmek lazım.

1 ay önce

Yasemin191816

How about doing some English training together. Come on my group UENHKV

1 ay önce