1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "İşçiler profesyonellerdir."

"İşçiler profesyonellerdir."

Çeviri:The workers are professionals.

April 27, 2014

5 Yorum


HalilERGEN

Bu cümlede professional kelimesi ve benzer kelimeler s takısı ile çoğul mu yazılmak zorundadır. The workers kelimesi ile çoğul ifadesi bellidir. Bilen biri açıklarsa çok iyi olur. Teşekkürler.


Selcen_Ozturk

evet ingilizcede özne çoğulsa her şey çoğul olmalı.


ilkerdg

"The workers are professional". yazdım "s" koymadım yine de kabul etti.


halime525037

Burda are gelmiş.lakin artists dediğimizde are kullanılmadı niçin.birzahmet açıklar mısınız.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.