"İşçiler profesyonellerdir."

Çeviri:The workers are professionals.

April 27, 2014

4 Yorum

Konu önem sırasına göre

HalilERGEN

Bu cümlede professional kelimesi ve benzer kelimeler s takısı ile çoğul mu yazılmak zorundadır. The workers kelimesi ile çoğul ifadesi bellidir. Bilen biri açıklarsa çok iyi olur. Teşekkürler.

April 27, 2014

Selcen_Ozturk

evet ingilizcede özne çoğulsa her şey çoğul olmalı.

April 27, 2014

ilkerdg

"The workers are professional". yazdım "s" koymadım yine de kabul etti.

November 29, 2018

halime525037

Burda are gelmiş.lakin artists dediğimizde are kullanılmadı niçin.birzahmet açıklar mısınız.

March 1, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.