"İşçiler profesyonellerdir."

Çeviri:The workers are professionals.

4 yıl önce

5 Yorum


HalilERGEN

Bu cümlede professional kelimesi ve benzer kelimeler s takısı ile çoğul mu yazılmak zorundadır. The workers kelimesi ile çoğul ifadesi bellidir. Bilen biri açıklarsa çok iyi olur. Teşekkürler.

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

evet ingilizcede özne çoğulsa her şey çoğul olmalı.

4 yıl önce

ilkerdg

"The workers are professional". yazdım "s" koymadım yine de kabul etti.

2 hafta önce

sonmez35

Proffesional nicin kabul edilmedi tek harf hatasi

4 yıl önce

imanaz1

Harf hatası değil kelime hatası. -S eki almalı

2 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.